17 září 2018




Na ostrově ....




Dneska se podíváme na pár momentek z poloostrova St. Bartholomä. Opět 
se rozpršelo, a tentokrát opravdu dost, a tak moc nálady na procházení se
a objevování zajímavých míst už vážně nebylo. Po celém víc či míň propršeném
dni už jsem toho měla vážně plné zuby. Jenže co s časem který zbýval do odjezdu
lodi zpět.... na nějaký velký dlabanec jsem už neměla peníze, už jsem ani
neměla chuť na další pivo, takže jsem si koupila vynikající obří slaninový
preclík a užďubujíc kousky jsem bloumala po okolí.
Za sluníčka by to nebyl žádný problém tu ztrávit ty dvě hodiny, a bylo by to určitě
málo, ale takhle .... tak jsem se vydala podél břehu jezera k nejbližsímu lesu tam
se obrátila a šla zoět do přístavu. Tady jsem narazila na pár lidí z autobusu, kteří
už se také houfovali k odjezdu lodi a tak jsme si šli stoupnout do fronty na loď
s tím, že v autobusu se bude stokrát líp čekat na odjezd.
Vzhledem k množství lidí, času který plavba zabere a ještě cestě k autobusu jsme
nakonec zas tak brzy nedorazili a ještě jsme museli čekat na průvodce, který
nám paradoxně neustále připomínal abychom si hlídali čas návratu a sám stále chyběl.
Nakonec dorazil a povyprávěl že chytnul na zpáteční plavbě kapitána který se
zaučoval, takže s ním absolvoval cestu zpět, tam a zase zpět ....








Za těmito vrchy, které uzavírají břehy jezera je už Rakousko. Je to krásná horská hranice


Pohled na jezero od kostelíka


Seník, či co to bylo za hospodářskou budovu


Co se skrývá v této jeskyni, bůh suď .... jen vím že někde má být
tzv. ledová kaple. Je to jakási ledová katedrála, kterou tvoří masivní led
a která neroztaje ani v plném létě. Jestli je to v téhle sluji ....


Neskutečně krásná barva jezera, a není to sinicemi ani řasami







Tady je jasně vidět jak to bylo z mraky. Skoro celý den ....


V tom dešti mě už ani ta nádherná zeleň trávy netěšila


Dřevěné sloupy sloužící k navádění lodí k molu



Tolik z ostrova a jako poslední nás čekají obrázky vodopádu.

6 komentářů:

  1. Přenádherné fotky, nemají vůbec chybu, já jsem typický vodní typ a nesmírně jsi mne navnadila, ještě je znova očumím.
    Taky se omlouvám, vůbec jsem neměla čas komentovat, ladím stále blog, konečně se mi podařilo díky Dorce začít zmenšovat fotky, bude to pracné, ale mám 659 článků převedných, no není to pecka ?
    Už jen nový článek a hurá do blogování a ani to nebolelo ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se veruce neozvala, tak nevím, jestli toho mají tolik....Tak to zatím nechám být.A tohle bude takové novorozeně. Já zatím zkoušela nahrávat fotky do článku i odsud, jde to, máš tam na výběr čtyři velikosti. Takže nakonec možná rajče nebude potřeba. K tomu jezeru, je překrásné, nedovedu si představit jak nádherné to tam musí být za sluníčka.

      Vymazat
  2. blondýna18/9/18 07:38

    Připomeň se jí, nepiš jí na stránky, ale napiš jí na email.
    Já to měla tak rychle, protože Martin měl celý blog stažený, jen čekal, až si vytvořím nový blog, dva měsíce určitě měl připraveno, vázlo to pouze a mně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha.... tak jdu hledat ten odkaz co jsi mi poslala....

      Vymazat
  3. blondýna18/9/18 07:54

    Mimochodem, kde se vkládá avatar ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v profilu a pak favicon. V profilu je to jako zobrazovat.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....