31 srpna 2018

Motýli a vážky 29.6. - 28.8.18




Že běláskům, krom všech brukvovitých rostlin, chutná velmi i levandule, to už
asi mnoho z vás kdo jí máte na zahradě zjistilo. Já měla obsypané všechny keříky
velkým množstvím bělásků. Poletovali a sosali jak zběsilí sem tam po keřících
vyháněli se navzájem a nachytat alespoň jednoho v klidu bylo kolikrát
hodně těžké. Ale nebyli to jen bělásci, ale i včelkám tu chutnalo ...








Babočka paví oko na červencové slunečnici



A zase včelky na třapatce



Babočka jilmová na komuli u dcery před terasou


Na tom samém místě srpnový Perleťovec stříbropásek ...


..... a Babočka paví oko ....



..... a znovu Babočka jilmová


Jako posledního srpnového motýla jsem nafotila u nás na domovních dveřích
Štětconoše trnkového


Tolik všichni hmyzouni za teď, už se dá říct, uplynulé léto. Jejich výskyt se bude pomalu
snižovat protože začnou zazimovávat. Myslím, že letos o ten měsíc dřív určitě. Stejně jako
všechno....

11 komentářů:

  1. [3]: Neboj, na dlouho zas poslední.... nevím jestli a kdy nafotím nějaké další. Teď o víkendu bude čas na focení tak napůl, a to se ještě říká kdoví jestli ....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě teď napadá, že vůbc nevím, co ti motýlci s tím nektarem dělají ...

    OdpovědětVymazat
  3. beallara1/9/18 09:36

    Ovšem já nejsem připravená zimovat, já nechci a trvám si na babím létě, prostě a nechci. Už jen ta posraná tma, bože, jak já to nesnáším, fakt mne sem dali tam nahoře za trest, proč jsem se třeba nenarodila někde na Sicílii, rodiče byli dost velcí magoři na to, abychom tam skvěle zapadli celá rodina

    OdpovědětVymazat
  4. Sakryš, včera jsem tu nechával komentář a teď ho tu nevidím...

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: holt se ztratil někde v Matrixu...

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Je fakt, že ta tma je opravdu věc která mi vadí opravdu hodně. A když je ještě k tomu tak hnusně jak bylo minulý a je tenhle víkend, tak to dostávám okamžitě stejně hnusnou náladu.   

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Žijou z něj, jako my z vepřového

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné úlovky :). Motýlí sezóna už pomalu končí.. Budou mi chybět a těším se na příští rok :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....