08 června 2018

Vždyť létat je tak snadné .... anebo ne?






Po té, co jsme si ukázali jak vlastně takový start paraglidu vypadá
se podíváme jak to vypadá když si jen tak lehce kloužete vzduchem
a pod vámi se rozkládá krásná krajina. Někdy byla na nebi
docela slušná zácpa, divila jsem se, jak to zvládají
nezamotat se navzájem do sebe ....














Jde to i ve dvou ...


A takhle to vypadalo z vyhlídky na západní straně hory


Příště se už zase sneseme z výšin na zem a vnoříme se do hlubin
Kamenné soutěsky ...

15 komentářů:

  1. To by tedy u nás dělat nešlo. Zapletli by se do drátů, přestože jsou kolem slušné kopce.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Tohle byl jeden z opravdu vydařených zájezdů co se týče krásné přírody. Klíďo bych ho dala příští rok ještě jednou.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to nádhera. Ale mně by na to nikdo nedostal. Jak se to začátečníci asi učí?

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera mi létali nad hlavou, jsem si říkala, že kdyby mi na skalku přistál nějaký šikovný a zdatný letec, obětovala bych i protěž     

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: Tady těch letců tedy bylo opravdu hodně, a další a další startovali....

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Možná nejdřív v tandemu s instruktorem a pak i sami.... asi stejně jako se učí parašutisté....

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky, Vendí :). V Alpách jsem viděla, jak se chystají na svahu k letu a jak rovnají všechny ty šňůry.. Je to docela náročná procedura, než vzlétnou, ale pak byla paráda koukat na to, jak si letí :).

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Tomuhle to od rozbalení k vzletu trvalo jen pět minut

    OdpovědětVymazat
  9. A pak že člověk nemůže létat vlastní sulou..

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Ale v tomhle případě se také nelétá de facto vlastní silou, tedy pokud se nemusí vyvíjet nějaká síla na to, aby jsi reguloval ten let těmi lanky, je to silou vzdušných proudů...

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé je, jak při tom letu ve vzduchu skoro leží.

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Někteří ano, někteří sedí....asi záleží na tom závěsném zařízení.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....