24 května 2018

Žlutá a modrá ....



Že k sobě tyhle dvě barvy skvěle pasují, o tom prostě žádná. Že je matička příroda
ten nejlepší módní návrhář, který dokáže skvěle k sobě skládat barvičky, o tom asi
nikdo nepochybuje. Přesvědčila jsem se o tom sama, když jsem narazila na zahradě
na tohle souručenectví tmavě modrého zběhovce a sluníčkově
žlutých pampelišek. Ale nebyly to jen tyto květy ve žluté
a modré, které jsem první květnový den fotila...











Krásnou tmavou modří se chlubí i nízké skalkové kosatečky


A když do nich zasvítí podvečerní sluníčko, objeví se i fialový nádech


Žluť kamzičníku

15 komentářů:

  1. Velmi dobrá kombinace barev, i když aktuálně u mne převládá kombinace modré s bílou .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to jasné. Ale nějak si neuvědomuji, jestli takhle z jara něco takhle lze kombinovat bíle a modře, jako ty pampeluchy a zběhovce.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokojík- tedy spíš doplňky mám kombinovaný modře a bíle, doplněný žlutými polštářky a je to moc hezké ladění.Takže mně se to líbí-ty kytičky.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný, připomnělo mi to jedno ořezávátko, co si Matýsek vybral v papírnictví. Modrožlutá proužkovaná asi včela .

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná kombinace. Tak mne napadlo, zda bych si tyto barvy skombinovala třeba v oblečení. Tak jasně modré kalhoty a žluté tryčko. Ale ono se přece říká, že zelená a modrá, pro blízna je dobrá, tedy v oblečení. Ale v přírodě to přece každé modré kytičce tak krásně sluší. I kosatce se mi moc líbí. kdysi se k nám takový odněkud zatoulal, ale už ho na skalce nemám.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Já bych šla do modrého saka a žlutých kalhot. Ostatně ty mám, takže ještě to sako

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak pokud bys chtěla, můžu ti poslat. mě se na některých místech docela rozrůstají. A tam kde ne, tak tam příště vím, že je nemám sázet.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, krásná kombinace Příroda prostě umí čarovat s barvami

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Pivoňková? Taky mi kvetou. Zatím jen jedna odrůda, ale ostatní začnou během týdne. O víkendu jsem s dcerou v Litomce obdivovala nádherné, tmavě bordó pivoňky a říkala jsem si, že takovou barvu bych chtěla taky. Jenže mi nedošlo, že jí vlastně mám, i když s květy poloplnými a menšími, ne těmi klasickými koulemi.

    OdpovědětVymazat
  10. Nemám ráda žlutou, jako blondýně mi nesluší, vypadám v ní jako vyblité lečo.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Já krom těch kalhot taky nic žlutého nemám. Ale možná bych se jí asi nebránila. Nevím, zatím jsem si vlastně nic žlutého pořádně nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné barvy :), ty pampelišky jsou jako sluníčka :).

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Sluníčka za sluníčka ...

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné, dá se říct i samostatně, ale v těch kombinacích víc vynikají.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Ani nevím jak tyhle nízké voní. Asi stejně jako ty vysoké

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....