30 května 2018

Pampeliškohraní ....



ZAČÁTEK ....



.... A KONEC








A jelikož zrovna pampeluchy jsou vděčné i v čb, tak jsem pár z nich ještě
do ní převedla



17 komentářů:

  1. [1]: To víš, staré sklo dělá divy

    OdpovědětVymazat
  2. Ve všech stádiích jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé...zda se že odkvetle pampisky jsou peknejsi v te černobílé...jinak jsem rad. že i botanicky je naše pampeliška zase pampeliskou a ne "smetankou lékařskou"

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: To máš pravdu, v čb lépe vynikne to bílé chmýří. Ale to je poznatek profíků, já to jen zkoušela, jestli mají pravdu. A ono jo! Já si myslím, že v taxonomii se nic nezměnilo, stále to je smetanka lékařská. Pampeliška ta kvete od teď až do podzimu. Ale málokdo říká smetanka....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak jestli se ti některá fotka líbí tak si jí stáhni. Nebo jestli jí chceš poslat do mejlu tak ti jí pošlu.

    OdpovědětVymazat
  6. Žluťandy už nám odkvetly, škoda, že dělaly parádu tak krátce...

    OdpovědětVymazat
  7. Vím, že budu trapná, ale mám tuto romantiku ráda, moc ráda, ale jinde než na mé zahradě

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Já už jsem je stačila vykázat do patřičných mezí na zahradě, ale už dva roky se mi tu zuby nehty drží pampelišky pravé, ty bestie si okupují trávu a já je snad budu muset buď vypíchat (to bude práce až do podzima) anebo na ně koupit selektivní herbicid a postříkat je (práce na půl hodiny) tyhle odkvetlé jsem lovila na Mníšku a Dobříši.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Hodně rychle. Ale já spíš tentokrát čekala kvůli zkoušení focení na tyhle odkvetlé. Ale stejně jsem nestihla vyzkoušet to co jsem chtěla...

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Díky, bych se ještě ozvala...

    OdpovědětVymazat
  11. Já je letos ani nestačila vyfotit, měly hodně na spěch

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Klíďo, možná že ještě se někde podaří původní záměr focení který jsem měla. Ještě se občas nějaká ukáže.

    OdpovědětVymazat
  13. Pampelišky a zvlášť ty odkvetlé lampionky miluju, ty teda fakt nezklamou a černobílé fotky se mně taky moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: To je pravda, pampeluchy nezklamou v jakékoli podobě. Tedy na focení. Jako plevel jsou ale děsně protivný.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....