20 dubna 2018

Splněná výzva Beallary ....




Když jsem narazila u beallary.blog.cz na její článek ke Dni Země říkala jsem si, cha
to je brnkačka, to dám... jenže poslední dobou mám dojem, že místo aby mi práce
ubývala a měla jsem hotovo, všechno mi spíš roste pod rukama a bují a nafukuje se.
Nejnověji mi ještě k zahradě přibylo zas DPH, protože jsem z hrůzou zjistila, že už je
skoro konec dubna. Děs, běs. Dva blbý dny výpadku a práce se prodlouží o další týden.
Takže, focení někde v přírodě nee, výlety nee, víkend v Praze nee. A abych tedy
mohla dostát svému slovu, musím hrábnout do archívu a nevím, nevím
jestli vlastně úplně přesně splním daná pravidla. Snad to nebude
tak moc vadit. Ještě že je zahrada a kvete na ní pořád něco
a já tak alespoň můžu, momentálně silně jarně, doplnit
prázdnící se archív ...




Jeden archivní kachní portrét ...


.... tulící se výři...



.... ale taky úplně čerstvý šnek na jabloni ....



.... a jedna magnólie z pondělka. Protože obě dvě sdílíme k těmto stromům
a keřům naprosto stejnou lásku, možná by se dalo říct že je prostě zbožňujeme ....



30 komentářů:

  1. Co víc si může jedna Simča přát ?

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Tak to se máš, já zatím tu růžovou mám ještě v kontejneru, do země půjde až (a to nevím jak vůbec dlouho bude trvat) se skácí stará jabloň u altánku. Ta magnólie jí nahradí. No ono se řekne zpomal, sama víš jak to na zahradě je, když se jí pár dnů nevěnuješ v téhle překotné době růstu. Navíc to není jen ta zahrada, díky ní mi stojí i barák, V týdnu se moc věcí rozdělat nedá, když začnu kolem jedné, o půl čtvrté už musím

    OdpovědětVymazat
  3. Petrin je krasnypPetrin je krásný vzdycky, ale teď na jaře obzvlášť.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Víš, já bych řekla, že tyhle parky anglického stylu jsou hezké ve dvou obdobích, na jaře a na podzim. Protože když není květinová výsadba, jsou ve své zeleni dost fádní, ale zas díky těm krásným výhledům se tam dá jít v každém ročním období....

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera :). Moc se mi líbí ta šnečková :).

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: My v neděli procházely s dcerou Litomyšl a tam mají magnólie snad v každé zahradě. A ty větší stromy plné květů taky dost voněly. No, některé skoro až zapáchaly.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Toho jsem si všimla čistě náhodou, navíc jsem neměla brejle tak jsem chvíli nevěděla co to vůbec je. Tak jsem nejdřív šla pro brejle a pak zas ještě pro foťák

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: To jste třeba potkali polovičáka s Matějem, ti si taky procházeli Litomyšl . A nemůžou si to město vynachválit, takže tam nejspíš pojedeme oslavit výročí .

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Vidíš, to je docela možné, lidí tam bylo hodně. Šly jsme trasu zámecký park, Klášterní zahrady, náměstí, podél řeky a dál mezi rodinné domky, tam už moc tůristi nechodí.

    OdpovědětVymazat
  10. Magnolie jsou nádherné, taky bych si ji moc přála, mám dokonce pocit, že jsem to tu už jednou psala, snad loni, snad dřív. Jen si nejsem jistá, jak by na té naší studené zahradě vydržela. Fotky zvířat jsou krásné, jako živé.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Každé dobré zahradnictví které je prodává udává mrazuvzdornost ve dřevě. To znamená kolik vydrží mrazu než to poškodí větve. Ta bývá dost vysoká, ale horší to je s odolností poupat a květů vůči mrazu. Ale to je problém i ve městech ba i dokonce na jižní Moravě. Ty květy jsou prostě choulostivé.

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Však tyhle stellaty kvetou ze všech nejdřív.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky, a nejen tyto, k výzvě!

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Díky moc za zastavení i za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotografie. Obdivuji ostrost

    OdpovědětVymazat
  17. [22]:Snazim se, a kdyz neco tak pomuze editor

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotografie a krásné stopy. Hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky! Jsou to stopy,které do výzvy patří.

    OdpovědětVymazat
  20. [25]: Já děkuji moc za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Já se snad už začnu stydět. Tolik pochval

    OdpovědětVymazat
  22. MarijaKes30/4/18 17:37

    krásné fotky. A stydět se nemusíš, ale dmout pýchou. Máš na to.

    OdpovědětVymazat
  23. I archivní fotky můžou být krásné. A tyhle rozhodně jsou.

    OdpovědětVymazat
  24. [29]: Opět se budu opakovat, ale děkuju moc za pochvalu...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....