25 dubna 2018

Smutek ....




Smutno mi je tak, jak jen může být
když chtěla bych, ale s tebou nemohu být.
Jak tělo bez duše chodím dnem,
a stále bych za tebou letět chtěla jen....

Mé srdce letí tvému vstříc a nevěříc,
že na něj narazí...stále čeká na zázrak.
Volám tě do sna, volám tě do tmy,
přijď lásko ke mě, pusté jsou mé dny.

Nevím co jím, nevím co piji, co dělám,
jak žiji...jen smutek je můj druh...
Já s tebou tak moc chtěla bych být.
Těch chvil pár, jen stačilo rozdmýchat žár,
který neuhašen stále pálí....

Stravuje duši mou, stravuje srdce mé,
pálí vše co kolem je. Nespálí však smutek

ten trvá dál, to jen osud si zase se mnou divně hrál.

15 komentářů:

  1. moc krásnéi, i když smutné....

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Asi proto, že teď momentálně taková jsem. Hodně smutná. Navíc je to natolik niterně soukromé že se s tím musím prát jen já sama ....o to je to těžší.

    OdpovědětVymazat
  3. Cítím s tebou, smutek je různého druhu, žádný není dobrý. Doufám, že bude zas dobře...

    OdpovědětVymazat
  4. Napsat, že bude líp, to asi nepotřebuješ slyšet, tak se drž

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Mě by úplně stačilo, kdyby někdo míň sliboval a víc konal. Jenže, je jednodušší nacházet tisíc důvodů proč to nejde, než najít jeden jak to udělat aby to šlo ....a to je věc která hodně bolí. A vůbec nejhorší je, že s tím musíš být sama, nemáš nikoho komu se z toho vypovídat a tak si musíš skučet sama vevnitř a navenek se usmívat a být happy

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krásné a současně i smutné.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Momentálně si nějak nevím sama se sebou poradit.A ani si zatím neumím sama se sebou srovnat.

    OdpovědětVymazat
  8. Smutek z toho prýští...

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, ale smutné ... Bohužel, takový je život ... Ráda k Tobě chodím i když moc nepíšu, ale dnes jsem musela ...

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Toho si moc vážím. Už je trochu líp, i když situace jako taková se už nezmění.

    OdpovědětVymazat
  11. Smutky jsou potvory, trápí naše srdce, ale jsou zdrojem krásných děl, obrazů, soch - nebo básní.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Ovšem taky už dokážu pochopit že můžou vést i k sebevraždám....

    OdpovědětVymazat
  13. Když nemůžeš mít toho, koho chceš, tak je to na "draka". To dobře znám. Bolí to, pálí, svírá...., ale nic s tím nenaděláš. Buďto ho získáš, anebo to musíš přežít.   

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Naprosto přesný popis.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....