09 února 2018

Pod dálnicí ....





20 komentářů:

  1. Nevím proč, ale takové prostory nemám ráda, děsí mě

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Však jsem tu fotku ještě navíc k té atmosféře upravila.

    OdpovědětVymazat
  3. MarijaKes9/2/18 22:59

    Takto stísněné pocity prožívám. Nemůžeme se zbavit chřipky. Z naší domácnosti je lazaret. Dobrá fotka.

    OdpovědětVymazat
  4. Fredy Kruger10/2/18 01:08

    " Chtěl bych se projeti po dálnici ! "

    OdpovědětVymazat
  5. No to je depresárna, proboha, je to šíleně syrové, koukej se hodit něco hodněěě veselého !

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No vidíš, a mě se to vcelku líbí. Skrytý svět který mockrát nevidíš ...a všimneš si ho jen když tam jdeš pěšky.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Na tebe prostě nikdo nemá!     

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: u nás doma zatím klid.

    OdpovědětVymazat
  9. To pusobi az depresivne...temny prazdny prostor..přesto je to čímsi zajímavé...

    OdpovědětVymazat
  10. Takovou atmosféru bych zažít nechtěla! Ale velmi zajímavá fotografie.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Hlavně chca..y! Já strašně ráda sosám vůni kolejí. To je, obzvlášť v létě, taková vůně dálek a cest neodmyslitelně k létu patří.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Ono tam vůbec není nic tak hororového nebo depresivního. Normální dálniční most, a chodník pod ním, ale ono tu atmosféru  dělá ta úprava fotky.

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Proto jsem to nafotila

    OdpovědětVymazat
  14. Fotka působí hodně ponuře, ale je zajímavá. Občas chodíme pěšky s mužem na Hostivici a přitom podcházíme D6. Ještě nikdy mě nenapadlo si jí zespoda fotit. Spíš tam pokaždé zrychlím krok, abych byla zase na volném prostoru.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Vidíš, a mě tohle nevadí. Mě by k smrti vyděsilo, kdybych měla vlízt do nějakého malého otvoru.

    OdpovědětVymazat
  16. Ponurá atmosféra,ale parááádně!   

    OdpovědětVymazat
  17. Ponuré, jak z hororu :).

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Mě to spíš připadá smutné ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....