02 února 2018

Pět fotek, jedna anketa .... 5




Znáte to .... Byl pozdní večer, první máj šel spát ....
Je tedy jasné že vybíráme květnové fotky Mrkající





17 komentářů:

  1. Jsem moc rád, že jsem první, kdo mohl, tak překrásné fotografie v tomto článku vidět.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nechávám věcem volný průběh a nezasahuju. jen v případě rovnosti hlasů si vyhrazuji právo udělit ten rozhodující

    OdpovědětVymazat
  3. Chmýří pampelišky- krásné, skromné...

    OdpovědětVymazat
  4. Já dávám 2, ale 5 je krásná

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny fotky jsou krásné.....

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, to jsi fotila ty?

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Fotky jsou na mém blogu, půjdou do mého blogového kalendáře, tak kdo je asi fotil?

    OdpovědětVymazat
  8. babivera3/2/18 10:13

    [7]: No přece ty Tak to ještě jednou chválím. Znám plno lidí co se chlubí cizím peřím (v tomto případě fotkama).

    OdpovědětVymazat
  9. Já dneska 1 ....za nádherné barvy

    OdpovědětVymazat
  10. babivera3/2/18 10:16

    [8]: Jééé měl tam být "smajlík se zubama" a on tam najednou "smajlík s otevřenou pusou" a ještě k tomu kouká jako péro z gauče.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Tak tohle je co do fotek stopro autorský blog.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Jednička vždycky potěší! Pokud to není tedy ta Topolánkovo - Kalouskovská   

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem první, kdo dává svůj hlas obrázku pod č. 3. Asi jsem staromilec, ale ta něha třešňových květů, mně dostala.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Jen trochu ses sekla, je to sakura

    OdpovědětVymazat
  15. Jednička mě zaujala nejvíc, je boží

    OdpovědětVymazat
  16. Mám-li zvolit fotku na květen, tak volím jedničku. Ovšem pětka je luxusní!   

    OdpovědětVymazat
  17. Třeba 4, pěkná budova a zeleň květnu sluší.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....