07 února 2018

Kde je? ....




30 komentářů:

  1. [1]: Tady taky ne, ale teď jemně, ale hustě sněží....

    OdpovědětVymazat
  2. U nás, už napadlo víc jak 5cm a padá dál

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: tak tady už dopadal ....

    OdpovědětVymazat
  4. Snow se jaksi nekoná. Leč viděla jsem záběry z Brna a tam se pěkně chumelilo. Přiznám se však, že mi snow opravdu nechybí.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Jo, jo. Psal mi na chatu kamarád co dneska jede Brno, Praha, Ostrava, Brno že to je docela masakr a že mu skoro celou dobu hustě sněžilo. Tady sice taky už zas začalo, ale byť je zmrzlo, ležet to nezůstává. je to takový jemný ale docela hustý.

    OdpovědětVymazat
  6. No, prý když únor nekousne tlamou, udeří ocasem...možná ještě uvidíme.....

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Tak zatím trošku začalo mrznout, ale jestli to bude trvat dýl ....

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem šla dneska z práce v 18 hod. padal v Praze. Tak strašně ho tu nechci, pokud to bude ráno zase ledovka, věř, že sníh v Praze nechcíííí!

    OdpovědětVymazat
  9. U nás holomráz, ráno -8°C.To není dobrý bez sněhu.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Tak tady přes noc něco málo napadlo, asi tak 5,6 centi. Myslím že to by zatím stačilo....

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Nějak si nepamatuju, že by v Praze byla ledovka? Pražské zimy byly hnusně rozčvachtané, prosolené a hnusně rozblemcané. Právě proto jí nesnáším... kvůli těm pražským.

    OdpovědětVymazat
  12. u nas si dovolil padt aj v meste! ako keby mu davos alebo zermatt nestacil! fuj!!!

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: No to si opravdu dovolil hodně!   

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrá otázka. U nás padal včera a už se rozpouští. Na silnicích marast, aspoň na těch polích aby se udržel, ale asi ani to ne. Letos to se sněhem bylo hodně mizerný, navzdory věčně opakovaným hrozbám meteorologů, kteří nás od minulého listopadu straší arktickou zimou. Arktickou zimu nemusím, ale do mínus deseti a trocha sněhu, to fakt mohlo být.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Třeba tam někdy i takhle bývá . Je to focené v Saském Švýcarsku, což je od Krušných hor co by kamenem dohodil

    OdpovědětVymazat
  16. Láká to napsat jadrnou odpověď.

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Tady už taky povoluje....

    OdpovědětVymazat
  18. Vychování mě brání odpovědět po pravdě       

    OdpovědětVymazat
  19. V Anglii nám zatím sněžilo jednou, ale hned to roztálo.

    OdpovědětVymazat
  20. Když vidím záběry z Moravy, mají ho tam dost.

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: No právě kvůli městským zimám jsem na tohle období zanevřela ....

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: No vidíš, my jsme od Brna cca 70 km a sněží buď nám nebo jim. Tentokrát něco málo doletělo i sem, ale já už to nechci, já už chci teplo a sluníčko!

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: No jo, to není jako v Narnii, že?   

    OdpovědětVymazat
  24. [21]: Tady asi díky tomu, že má být stále pod nebo jen slabě nad nulou, vydrží zřejmě nějakou chvíli.

    OdpovědětVymazat
  25. U nás ve čtvrti ho máme ještě dnes 2. března

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Minulý týden ve čtvrtek jsem v Brně byla, a sněhu viděla jen pomálu, o to víc mne překvapila fotka v ten samý den nafocená kamarádem v Modřicích, kde měl na zahradě víc jak pět centi sněhu....

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Mimochodem tady od rána sněží, nejdřív hodně, ale teď už je to jen takové skoro neviditelné jemné sněžení....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....