20 ledna 2018

Pomalu se zatahuje ....





..... a my jsme teprve zhruba v půlce procházky. Samozřejmě
že jsem začala brblat a nadávat co to je za počasí kdy nedokáže
sluníčko svítit celý den, ale vždycky jen chvíli a to většinou když mám
doma své povinnosti a nemůžu vyrazit ven. Bobešovi to evidentně
bylo šumák, hlavně že mohl zas čuchat co je nového. Rejdil všude
možně, chvíli za mnou, chvíli přede mnou, tu zaběhl do zahrady
u chat, tam zas na cestě očmuchával kus hadru.
Ale když jsem řekla " Bobí, jdem domů "
rozběhl se nadšeně tím směrem ....




Letošní zatím první (jestli poslední to se ještě uvidí) ledouny jsem nafotila
u přepadu z přehrady






18 komentářů:

  1. Vendy, ty fotky jsou nádherné, at' je to pohyb vody, či houby na kmeni. Zachytila jsi pomíjivou krásu, kdy se snoubí voda a mráz.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem unešená, jdu dojíst tu další čokoládu, jsi mi zase ukázala kousek pěkného žití...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Díky, ono to jsou zas jen takové cvaky, co už tady mám fotit. A nešli jsme nijak daleko, jen takové střední kolečko a tam zrovna moc zajímavostí k focení není.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Já si teď dávala megahořickou trubičku a capuccino .A spíš zas půjdu šlapat na šlapadle

    OdpovědětVymazat
  5. Tak u nas bych ledouny rozhodne nenafitil....i kdyz rano take mrzlo....

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Tohle je jen zlomek co kdy na potoce bývá, když je příhodná zima.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Kdybych měla vybírat fotku z téhle série, která se mi nejvíc líbí a brala jí jako podařenou, tak by to pro mne byla spíš ta poslední. I když vzhledem ke kompozici to má své mouchy....

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, fotečky jsou parádní Ledounky i záběry vody jsou suprové

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Jo,jo .... a v broďákách na procházky nechodím.A vlastně je ani nevlastním. Leda že bych z nich svlíkla nějakýho rybáře. Jenže ti zas v zimě dřepěj doma ...

    OdpovědětVymazat
  10. Když vidím ty barevné rampouchy, vzpomněla jsem si na ledopády na Pulčínách. Už několik let se tam vypravujeme, ale jde to jen do 15. března, pak je oblast uzavřena. Jedna výprava selhala na množství sněhu a naší vyčerpanosti a obavám, že nestihneme zpáteční vlak. Letos moc sněhu nebylo, ale je to tam ve stinných skalách, kde je zima, tak by mohly ledopády být. Musíme ale někoho zlanařit, aby nás vzal autem alespoň do Pulčína, ale to zase nesmí být tolik sněhu, který se na nás nyní navalil a valí.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Tak tady žádný takový ledopád není a když chci fotit nějaké ledouny, musím doufat, že bude víc vody která půjde přes přepad přehrady a bude zmrzlá....

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Díky a hezkou neděli i tobě

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že zima ještě přijde.

    OdpovědětVymazat
  14. Ledopád je krásný, dlouho jsem nic takového neviděl.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Já tady bohužel nemám nikde poblíž žádný vodopád nebo peřeje, takže se musím občas spokojit jen s tím, co jde přes přehradu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....