02 ledna 2018

Pět fotek, jedna anketa .... 3



Březen, za kamna vlezem. A hlasujeme dál!







12 komentářů:

  1. Krásné fotky. Hlasovala jsem pro trojku.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi všechny, ale č.3 vede.

    OdpovědětVymazat
  3. Tady je těžké hlasování. Všechny opravdu skvostné. Mohly by být jako gif a střídat se. Tak asi nakonec ta trojka.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Dřív mi šli gify na blog dávat, jenže teď najednou mi ten formát přestal počítač ukládat. Respektive vytvořím a uložím, ale když ho chci nahrát tak se mi v galerii kde je uložený nezobrazuje. Aby byl vidět musím všechno převést do jpeg. No a to pak zas nefunguje ten gif. Tak nevím proč to je.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvic se mi libi ty modre kosatce

    OdpovědětVymazat
  6. Opět jednička bude mou jedničkou .

    OdpovědětVymazat
  7. oranžová je hřejivá

    OdpovědětVymazat
  8. Hana Hávová2/1/18 22:51

    Oranžová, přivolává sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem šla do jedničky.

    OdpovědětVymazat
  10. S křížkem po funuse pro č. 2.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....