05 ledna 2018

Mám půl roku ....




..... tuhle princeznu v rodině. A začíná se pěkně prosazovat.
Protě jsem tady a vy se radujte, oslavujte mne a skákejte kolem mne Mrkající ...
Pomalu už vyrostla ze všech přebalovacích pultů, první postýlky, už
má svůj trůn na krmení, překuluje se na bříško (zpátky to ještě zatím nejde, ale
co není bude)dostala svůj první hrníček který se učí držet a pít z něj
(to bude nutné se naučit během měsíce, poslední lednový den mne čeká hlídání
přes noc) a jak to vypadá,klube se už první zub. Usmívající se

Takhle se tváří v poslední době když mě vidí ....
Nevím, nevím. Asi bych se měla nad sebou trochu zamyslet





Ostatně i s mámou se jí to občas nějak nepozdává




25 komentářů:

  1. Moc pekna...hlavne ze dela radost...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky modroočka, šikulka, babičko hlídej, já to mám doma taky dosti často

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná modrooká vnučka.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: To bezesporu dělá!

    OdpovědětVymazat
  5. [2]::[3]: Pche, na naše modrý geny si hnědáci nepřijdou

    OdpovědětVymazat
  6. Pánbůh požehnej za tak krásnou holčičku. Je nádherná. Už jsem leta nedržela v rukou takového drobečka.

    OdpovědětVymazat
  7. Hana Hávová5/1/18 19:17

    Pěkně cácorka vyrostla. Náš Flori se snaží stavět na čtyři, na bříšku se točí dokolečka jako na obrtlíku, dokáže si přitáhnout hračku, ležící na dece, ale na zuby to zatím nevypadá. Občas se mu podaří pohyb v před ve stylu plížením, plazením. Začíná být pěkně živý. Ale on je taky o měsíc starší. Náš je kojený, takže to na hlídání přes noc zatím nevypadá. V noci si totiž s chutí dopřává mámin mléčný bar.

    OdpovědětVymazat
  8. Hana Hávová5/1/18 19:19

    A taky jsem si všimla, co má vlasů. pomalu aby jste pletli copánky. Flori je stále plešatý.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:Tak Bobule je taky kojena, jde o to, aby se naucila sosat z hrnecku odstrikane mlicko. Flasku moc nemusi. Tak ona dostane kasicku nez rodicove odjedou a tak max jedno piti nezpujde spat.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná slečna! To už je něco jiného, takhle se s nadhledem rozhlížet po světě .

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásná holčička, Vendy!!!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Jo, jo... to je naše kráska a někdy tedy taky zvíře!   

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Má být po kom Hlavně když může polosedět pololežet v nové sedačce na krmení. Ještě tam nemůže být dlouho ale přeci jen už nějaký čas tam je a čučí kolem sebe ....

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: To jo, začínají se jí pěkně hustit. To jsou taky geny z mojí rodinné strany. I to, že ač je táta černovlasej, stejně je blondýnka.

    OdpovědětVymazat
  15. [6]: No vidíš, já tedy to mám pořád jako premiéru

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: To patří k věci.   

    OdpovědětVymazat
  17. Už jenom tím, jak je kouzelná, musí přinášet hodně lásky a štěstí . Hlavně, ať je zdravá a šťastná .

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Vzhledem k tomu, že jí momentálně dcera říká Vřešťan jsem zvědavá jak kouzelná bude. Mají totiž zhruba za půl hodiny dorazit. Ona totiž každou návštěvu tady u nás proječí. Není zvyklá na ten babylon tady u nás. Papouši, kočky, prdlej Bobeš.... to všechno dělá pro ní nezvyklej hluk a ona se asi bojí.

    OdpovědětVymazat
  19. Jejda, ta je kouzelná. Už je mi skoro líto, že dalšího miminka se už nedočkám. Vnoučata už vyrostla z mazlícího věku. A opět musím říct, že má malá tvoji podobu v některých momentech.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Tak i dcera už občas nachází jak sama říká i svou podobu. Takže de facto i tu mou   

    OdpovědětVymazat
  21. To je nádherná slečinka s obrovskýma očíčkama, kouzelná, k sežrání.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tak on totiž koupil dceři partner lístky na Depeche Mode jako náhradu za ten minulej koncert kdy dcera už díky bříšku jet nemohla. Takže jí to nemůžu udělat nehlídat. I když to bude náročný, pokud bude Vřešťánek reagovat tak jak reaguje teď, totiž že když mne vidí začne ječet a vztekat se .... to pak budou muset koupit za odměnu něco i mě!     

    OdpovědětVymazat
  23. Malé děti si nás umí omotat kolem prstu, každý jejich úsměv, zvuk, zub a jsme na vrcholu blaha .

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Zub už taky leze a asi brzy poleze i druhej

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....