15 listopadu 2017

Prostě podzimní ....


Nazdárek všichni! Už strašně dlouho jsem nedostal
šanci vyštěkat se tady na blogu, panička si ho dokonale okupovala
pro sebe a tak jsem se rozhodl, že dneska je to prostě můj článek.
Po hodně dlouhé době (naposledy to bylo když tu byla kamarádka
Lucka s něčím co tak divně vrnělo a krásně vonělo, ale nenechala mne to
olíznout ani si s tím hrát, prej až na vánoce) mne milostivě panička vzala
na procházku. Sice jsem pospával v křesle, ale na to když panička řekne
"Jdeme ven" slyším a jsem okamžitě připravený v pozoru u dveří.

Krásně svítilo sluníčko takže panička měla i dobrou náladu
nechala mne rejdit na louce jak jsem chtěl, ovšem mě se vůbec
nelíbilo kolik tam bylo bláta které mi nepříjemně klouzalo pod packami.
Já proti blátu nic nemám když se v něm můžu válet, ale chodit po něm
celou dobu mne moc nebavilo. Navíc po pár minutách začalo sluníčko
které jinak svítilo skoro celý den rychle mizet za hradbou mraků
a jak postupně mizelo, mizela i dobrá nálada, kterou panička
hýřila a tím pádem si mne začala víc všímat a víc mne napomínat.
To bylo samé Bobeši tam ne, Bobeši zpátky, Bobeši tohle a Bobeši tamto...
Do toho ještě pořád brblala a nadávala protože jí foťák nemakal
jak měl, takže jsem byl docela rád že jsme se pomalu začali vracet domů.

A to jsem ještě doma byl potupně zahnaný do domečku a tam musel
čekat až ze mne opadá to bláto kterého jsem měl všude spoustu.
Pěkná nespravedlnost to byla, vždyť já za to vůbec nemohl! Jo, kdybych se
v něm vyválel, to bych se vůbec nedivil, ale tohle? Kdo mohl za to, že bylo
všude po cestách mokro a blátivo .... já určitě ne!!!

Asi něco nafotila, protože si po návratu sedla k počítači a něco
na něm kutila, konzultovala s pánečkem, pořád něco řešila
s foťákem, přestavovala, nastavovala a vzdychala ...

Bláto, bláto. Všude na cestách. Pohybovat se po cestách ujíždějícíh pod nohama
i s náhonem 4x4 byla fuška




Konečně! Konečně byla hladina přehrady byla jak sklo










Dneska už si zas pěkně lebedím v posteli u pánečka, to že by dneska
nějaká procházka proběhla nehrozí a nebude hrozit ani v příštích dnech, protože
panička odjíždí pryč a vrátí se až někdy příští týden.

32 komentářů:

  1. Vendy ,děkuji za pěknou procházku Fotečky jsou nádherné moc líbí se mi zrcadlení

    OdpovědětVymazat
  2. Bobeši, hezky jsi to napsal, když už jsi se jednou konečně dostal taky k řeči!

    OdpovědětVymazat
  3. S náhonem na všechny čtyři to ještě jde .

    OdpovědětVymazat
  4. Když je listopad, chce to využít každý slunný den...ale to bláto...

    OdpovědětVymazat
  5. Chudák Bobeš, byl v tom fakt nevinně. Fotky krásný, to nevím, proč panička brblala...

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Protoze ma jinej "lepsi" fotak a zacalo ji u nej stavkovat automaticky ostreni u vsech objektivu. Coz je v nekterych  pripadech dost naprd...

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Chápu, Bobeši, panička je perfekcionistka... nemáš to lehký.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné záběry. To zrcadlení vypadá jak obrázek vzhůru nohama, jak je hladina bez jediné vlnky. Ten dubový list s kapkami je senzační.

    OdpovědětVymazat
  9. Bobeši, ale panička nafotila parádní fotky. Nedivím se, že ti ujížděly nožičky v blátě, věz, že určitě i paničce. je vidět na fotkách, že cesty byly pěkně rozblácené. A panička se jim dokázala vyhýbat, protože z větší výšky měla lepší přehled nad terénem a tak tě navigovala. No a ty se na ni zlobíš, že tě komandovala. A páníček ti dá pokoj a tak ho máš raději? To snad ne? No já vím, že ne. To by tě určitě nebavilo se pořád jen válet doma.

    OdpovědětVymazat
  10. ...ahoj Bobeši,dobře jsi to tady vyštěkal,ten svůj psí život.Já mám dvě kamarádky Dixi - matku a její dceru Fanču,jsou to dvě RASSLICE  Chodím je hlídat,když jejich panička rajzuje po světě.Chodíme každý den na procházky,mimo deště.A Fanča to je hraboš.Když dojdeme na obrovskou louku,tak začne myškovat až si vyhlídne myší hnízdečko a pak začne  dolovat.Umíš si představit,jak dopadne,když se za mokrého počasí zahrabe do půl pasu do země za myšíma.Domů jezdíme autem a pak honem do sprchy umýt pacinky a zbytek,Ony obě mohou v bytě na své deky na sedačku.Tam bydlí...tak si to představ,ale jsou roztomilé.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Však ono se můžu doma taky rozvalovat kde chci a jak chci. Sice pořád za mnou panička chodí a urovnává deky které mají zabránit tomu abych zaprasil křeslo nebo sedačku či postel, ale je to marný boj, protože si je vždycky uhrabu zase podle svého. Já miluju když se můžu vyválet v blátíčku které je na dnech louží na lesních cestách, to dělala s velkou chutí i moje maminka, jinak velká psí dáma. Russelové jsou naši velcí konkurenti na výstavách, ty znají všichni, ale nás zná jen pár lidiček, nejsme početné plemeno, ale všem se strašně líbíme když okolo nás chodí a na všechny se smějeme protože máme rádi obdiv. Panička se mi taky včera vrátila z cesty do Prahy. Takže už mám zas pánečka i paničku pokupě.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: S páníčkem mám havaj. Ten nám dá najíst a pak nás nechává dělat si co chcem. Panička nás cepuje a spousty věcí které nám páneček dovolí ona zakazuje. Je pravda že taky pořád nadávala že to klouže   

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Za posledních šest let to bylo snad poprvé kdy byla ta hladina takhle naprosto klidná a hladká jako sklo.

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Nejde o postproces v editoru, tam s rozmazanou fotkou neudělám lautr nic. Jde o to, že mi to prostě přestalo ostřit automaticky vůbec. Což je v některých případech velmi nežádané.

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: Panička brblala oprávněně. Víš co, když jseš natěšená na novej stroj, a najednou ti začne stávkovat a navíc na automatický ostření spoléhám vzhledem k tomu že blbě vidím tak tě to značně rozladí. Manuální ostření se hodí jen na některé situace, a to třeba focení aktivního psa v pohybu rozhodně není....

    OdpovědětVymazat
  16. [6]: Nejhorší bylo to, že to klouzalo děsně i v trávě, takže nebyl moc velký výběr kudy jít....

    OdpovědětVymazat
  17. [5]: I s tím náhonem to stálo za prd!

    OdpovědětVymazat
  18. [3]: Přiznávám, že k té poslední mi byla velkou inspirací ta tvoje co jsem ti jí chválila.

    OdpovědětVymazat
  19. [1]: Tenhle šedivej fon má neskutečný talent na to se sprasit kdekoli a kdykoli

    OdpovědětVymazat
  20. Naprosto ti chudáku malý, chlupatý rozumím, panička by si měla na chvíli zkusit těžký psí život a pak by tvůj přínos řádně ocenila   

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Tak já bych si to klidně s ním vyměnila. Celý den bych si mohla bez výčitek chrnět a válet se, najíst bych dostala, pořád by se se mnou někdo muchlal a pusinkoval mě....   

    OdpovědětVymazat
  22. [13]:...OK...jsi fešák...

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Jako pětinásobný šampion krásy na to mám nárok být fešák   

    OdpovědětVymazat
  24. [27]: Výjímečně bylo absolutně klidno po hladině

    OdpovědětVymazat
  25. [26]:...Dandíku to jsem vůbec netušil---gratuluji a užívej si života bráško...     

    OdpovědětVymazat
  26. Ty seš ale nezbeda - vyválet se v blátě by se ti líbilo - já myslel, že to dělají jen čuníci .

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: Jsem šedý, mám srst podobnou strukturou divočákovi tak proč se taky jako prase nechovat?   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....