24 listopadu 2017

Čekám ....



Jsem jako pohár z křišťálu, křehký a jiskřivý
a čekám až naplníš mne po samý kraj ...

Čekám na tvé rty až se mne dotknou a z hlubin mých
se žíznivě napijí ...

Jsem jako pohár z křišťálu, plný rubínového vína
a čekám až mne tvá ruka rozezní ...

Čekám na tvou ruku která můj pohár obejme
pozvedne k výšinám a vzdá hold lásce ...

Jsem jako pohár z křišťálu, křehký a jemný na dotek
dej pozor ať svévolně neroztříštíš duši mou ....


17 komentářů:

  1. Kdbych byl pohár, čekal bych na naplnění...

    OdpovědětVymazat
  2. Co myslíš, nekřehne  sklo věkem

    OdpovědětVymazat
  3. [5]: Slova velkou sílu mají

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: No jo, nějak mě ta Praha vzala....

    OdpovědětVymazat
  5. S křehkým obsahem netřepat.

    OdpovědětVymazat
  6. ***pozor sklo a NEKLOPIT!***

    OdpovědětVymazat
  7. ***pozor sklo a NEKLOPIT!***

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Takhle mi blbne myš, jednou kliknu a je to tam dvakrát!!!

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Takhle mi blbne myš, jednou kliknu a je to tam dvakrát!!!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: V poháru se začínají dělat povážlivé trhliny a ztrácí svůj křišťálový zvuk. Jak dlouho vydrží pohromadě je ve hvězdách ...

    OdpovědětVymazat
  11. Poraněná křehká duše je jak rozbitý pohár z křišťálu. Krásné, něžné a trochu smutné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....