09 října 2017

Skalní města ....




Ještě dřív než se zase ocitneme definitivně v nížině
podíváme se z Basteibrücke a pak i z vyhlídek hradu Neurathen
na druhou stranu, směrem od Labe. Pokud se díváte na Bastei od Labe
či z jeho hladiny, uvidíte sice nějaké skály, ale to nejhezčí vám zůstane
skryto. A popravdě řečeno, nikoho, kdo to tu nezná by nenapadlo
že se tady něco takového vůbec skrývá ...


Myslím, že není nutný ani žádný komentář










Aby vás to šplhání neunavilo, zítra si dáme další část ...

9 komentářů:

  1. Krása, trochu mi to připomíná Adršpach nebo Český Ráj .

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem chtěla napsat, že je to Český ráj ve větším.Člověku se nechce věřit, že tam kdysi šplhal (na Prachovskou bránu) s 2,5 měs. dítětem v břichu- na to nikdy nezapomenu. A bylo mi fajn. Možná se to šplhání projevilo pak na synovi, který rád šplhal do stromů a na ploty už jako malé dítě.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ony asi ty skalní města jsou si hodně podobná.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tak šplhat na skály mne nikdy netáhlo, ale žádný strom si přede mnou nemohl být jistý. A popravdě po nich lezu pořád když dělám průklesty.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:To jsem napsala špatně. Nešplhala, ale šlo nás tehdy asi 25 po lesní cestě lesem do kopce, až na Prachovskou bránu. Tam jsem spráskla kousek grilovaného kuřátka, rozhlédla se po okolí a šlapali jsme s kopce dolů. Ale je fakt, že v nazouvákách s kramflekem a silnou podrážkou, to šlo s kopce trochu hůře. Byl to zájezd a já trdlo jsem si nevzala vhodné boty. Aspoň na to nezapomenu...   

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že tohle se přírodě neskutečně zadařilo a jsou to úžasné výlety.

    OdpovědětVymazat
  7. Tady to vypadá jako v Českém ráji nedaleko Hrubé Skály.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Nebyla jsem tam, tak nemohu posoudit. Ale podle fotek si myslím není moc rozdílů mezi těmi skalními městy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....