21 října 2017

Podzim jako malovaný pokračuje ....



..... nevím jestli všude, ale tedy tady u nás už
skončil. Ještě včera jsem se vrátila do jasného slunečného dne
abych se dnes probudila do stejně šedého a nepříjemného jaké mne
pronásledovaly poslední tři dny jak na chatě tak pak i v Praze. Naštěstí alespoň
že neprší. Tak si alespoň v příštích dnech, pokud budou stejné, to sluníčko
budeme užívat alespoň ve fotkách. I když .... ona i tam ta mlha bude.





























13 komentářů:

  1. Taky jsem dnes navštívil venkov a město a počasí taky tady tak odpovídají. Jsme na tom s tebou úúúplně stejně! Je hezký, žes to zachytila fotoaparátem. :)     

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Naštěstí neprší a teď dokonce i na chvíli vylezlo sluníčko. Ale bude to asi na nějaký čas naposled.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty travinové vyšly náramně!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Však jsem si s nima pěkně pohrála. Jak při nastavení foťáku při focení, tak i potom při dodatečné úpravě. Aby se zachovalo to, jak do nich svítilo sluníčko a ony tak krásně zářily.

    OdpovědětVymazat
  5. Maluje pěkně, ale kdybychom se posunuli do jara, nezlobil bych se :).

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: He, he .... právě teď zpívá v rádiu Divokej Bill písničku že chce aby už bylo jaro   . Není sám ...

    OdpovědětVymazat
  7. Babí léto už asi končí. Ale chvála za těch pár pěkných dní. Fotky proti sluníčko jsou fajn. tráva září jako zlatá.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Však jsem se snažila, aby to tak s tou

    OdpovědětVymazat
  9. Traviny a zase traviny, úžasná kombinace spolu se sluníčkem. Jsem milovník a sběratel, mám jich na zahradě 60 kousků, takže moje srdce plesá i nad těmi naprosto jednoduchými, klasickými

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Já na ozdobnejch travách taky ujíždím, nemám jich sice tolik, nicméně jich taky pár mám ....

    OdpovědětVymazat
  11. Musím uznat, že traviny jsou fakt velice fotogenické

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Já jsem z těch jejich fotek dokonce nadšená, což je u mne hodně málokdy.Já si o svých fotkách nikdy nemyslím že by byly nějak dobré. Občas ale si říkám, jo, tak to se ti Chmelařová docela povedlo.... já na travách, stejně jak Beallara ujíždím, nejen na ozdobných, ale i na těch co jsou volně v přírodě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....