24 září 2017

Dřevo ...




Když si tak chodím po lesích a hájích, občas se najde
zajímavý kus starého stromu, pařezu nebo vykotlané větve. A ten si
pak vyfotím. Pár se mi jich už nashromáždilo, tudíž vám je teď
předložím k podívání ...


" Dřevěné slunce "



" Údiv "




" Spirála"


" Pařezová stolohora "


" Opalovačka "


12 komentářů:

  1. Krásné fotky Miluju stromy, staré, křivé, pařezy, různá torza.... Na posledním snimku mně hned napadlo - ruka, když jsem dělala dětem chodícího pavoučka po těle, pak hned pařáty čarodějnice    Měj se moc hezky, Vendy

    OdpovědětVymazat
  2. Zívají trojka je super. Máš dobré oko.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to by se ti tady na šumavských hřebenech líbilo, pařezů a vývratů je tady nepočítaných.

    OdpovědětVymazat
  4. Co všechno se dá zvěčnit. Jen se pořádně dívat....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Chce se to dívat kolem sebe.Víš, než jsem začala s blogem a tím pádem sebou všude nosit foťák, nevšimla bych si toho ani náhodou. Nebo bych si spíš jen pomyslela Hele díra. Jenže jak začneš s focením, už se na všechno díváš úplně jinak a najednou zjistíš že ta Heledíra je docela fotogenická a že ten pařez okolo kterého roste kapradí vypadá sám jak stolová hora

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Že tam je pařezů a vývratu spousty ještě neznamená, že by mne taky zaujaly k focení. Nicméně les kde jsou staré ztrouchnivělé vývraty mívá často něco do sebe a bývá i fotogenický.

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: No mě to spíš než zívání evokuje jeden velmi známý obraz. Nicméně nejsem tak domýšlivá abych tu fotku tak nazvala. Jinak to je stará zívající (či Výkřikující) hruška v klášterkách v Litomyšli... a možná že by si i pod ní ten malíř, pokud by Litomyšl navštívil, mohl posedět a osvěžit se hruškami z ní a určitě by byla ještě v plné síle!

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: I to je možné, ale já v ní vidím opalujícího se Pařezáka. Oko, elegantně nožka přes nožku a ruce za zády, kterými se opírá  o kámen na kterém sedí.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty díry se nějakému ptactvu na zimu budou hodit :).

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Možné to je, že tam má někdo bejvák

    OdpovědětVymazat
  11. A v páté fotce hned nad spirálou já vidím krásnou hlavičku ještěrky i s pařátkem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....