11 srpna 2017

Rhapsody in blue ....




Bělotrn je bodlák, jako každý druhý. Má kulovité květenství
které do doby než rozkvete je takové nic moc. Ale když rozkvete
a člověk se na něj podívá pěkně zblízka, a když myslím zblízka, tak opravdu
hodně zblízka je to svět sám pro sebe. Krásná blankytná modř kombinovaná s bílou
a tmavě modrou láká hodně včelky ale i jiné hmyzáky. Jen je trochu víc narostlý
a tak zabírá hodně místa tudíž až odkvete čeká ho přesazení na jiné místo
kde jehovelký vzrůst nebude překážet ...







Že by návštěvník z jiných galaxií?

15 komentářů:

  1. Bodlák je vlastně krásná květina, že?   

    OdpovědětVymazat
  2. Bělotrn má veliké květy, ale malilinká semínka. Tento bodlák se mi opravdu líbí  zvlášť, když je ve skupině s dalšími. pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Semínka má možná maličká, ale kam spadnou tam zůstanou a rostou. Tedy alespoň mě jo. Takže ho musím ostříhat dřív než se mi vysemení.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Ten bělotrn ano, vždycky se mi líbil. Pak je krásná máčka středomořská. Ta je taky krásně modrá nejen květem, ale i stonek a listy jsou modré.

    OdpovědětVymazat
  5. Třetí je krásně jemňoučká...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Taky mne překvapila ta jemná barevnost. Přitom je ta rostlina v docela tmavém místě a na fotce to vypadá jaké tam nemá světlo!

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní hmyzí detaily, obdivuju trpělivost se včelou, mně vždycky zdrhne dřív, než zaostřím

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No a to fotíš klasickým digitálním objektivem. Tohle je Heliosem, takže dvojnásobně delší operace. Ale zadařilo se, i když úplně ne jak by mělo.

    OdpovědětVymazat
  9. Šmankote, co to je té poslední fotce že by 8 nohou

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Vždyť říkám, mimozemšťan   . Je to normální pavouk, byť staré sklo z něj udělalo takovouhle příšerku

    OdpovědětVymazat
  11. Foto se včelkou je skvělé! Ale co je ta poslední příšera? fantastické...

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Poslední příšera je obyčejný pavouk sekáč

    OdpovědětVymazat
  13. Gershwin by měl další inspiraci :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....