26 srpna 2017

Můj kamenný kamarád ...




13 komentářů:

  1. [1]: Toho a jeho dalšího kamaráda nikdy neopomenu pozdravit a cvaknout při každé návštěvě na Dobříši

    OdpovědětVymazat
  2. MarijaKes27/8/17 01:05

    Vzpomínám si, že už jsem ho u tebe viděla. Když si člověk něco oblíbí, tak to i častěji fotí. Ale vždy je jiné světlo a to se musí využít.

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Ten už tady byl několikrát. V detailu, v celku, focenej na starý sklo, na seťák, za sluníčka,při zataženu .... mě se ta soška strašně líbí svým okolím a tak se okolo ní vždycky vracím a cvaknu jí.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: nevím co znázorňuje, ale andělíček to není ... nicméně je roztomilý

    OdpovědětVymazat
  5. Připomíná mi malého vojáka

    OdpovědětVymazat
  6. Trošku mi připomíná jednoho takového kamaráda v Žitavě. Nikdy ho nezapomenu pozdravit .

    OdpovědětVymazat
  7. Mně připomíná Amorka

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Trochu jo, ale nemá křídla. Až se tam zas někdy dostanu tak se podívám jestli tam není někde napsáno co ty sochy znázorňují. Ono je tam těhle malých víc, ale jsou buď tak divně natočené že jsou proti světlu a nedají se moc dobře fotit, anebo nejsou takhle pěkně zachovalé a v hezkém rámci.

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: To ano, a to je na něm to roztomié. A pak ten obličejík

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....