25 srpna 2017

Bílé C....




12 komentářů:

  1. Krásně je mu to céčko vidět

    OdpovědětVymazat
  2. Připadá mi spíš jako jemný tvíd- hlavně ty barvy. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No ona se ta babočka tak jmenuje., Bílé C.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Děkuji. Ono z něj mám ohromnou radost proto, že je focený tím manuálním sklem, s kterým jinak lovit hmyzáky a motýli je pěkná fuška, protože musíš všechno nastavovat manuálně, včetně ostření a to je na tom to nejhorší. A taky se s ním dá ostřit jen do určité vzdálenosti a to zas většinou ty motýli vyplašíš když k nim jdeš blízko.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Zajímavé, to jsem ještě neslyšel. Já znám jen paví oko a admirála.

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: Ne? Patrik je míval hodně na blogu, a je to vcelku dost rozšířený druh babočky. I když já taky nevěděla ze začátku že se tak jmenuje

    OdpovědětVymazat
  7. Krása :). Já na něj ještě neměla štěstí   .

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Já jen jednou....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....