17 června 2017

Havraní alej ...



Jak jsem zmínila, a ostatně na jedné fotce v minulém článku
to bylo i vidět, v zahradě Gardenpavilon byly porůznu ukrytá různá výtvarná
dílka rakouských umělců. Zvířata byla zajímavá, ale co mne nadchlo byla
cesta kterou lemovala Havraní alej. Sošky havranů s různými veselými
i zasmušilými výrazy a v různých pózách. Úplně jak my lidé ....

Protože fotek bylo dost, vytvořila jsem z nich tentokrát koláže








22 komentářů:

  1. To je super. Jako nějaký profesorský sbor.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Tak ti tři určitě, ti mají i taláry

    OdpovědětVymazat
  3. Tihle havrani vypadají vesele žádná po hmurnost...Poe by se divil

    OdpovědětVymazat
  4. Havrani vypadají vesele. Musela jsem se při prohlížení usmívat nad podobou, kterou jim tvůrci vdechli.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten, jak si zakrývá ty oči mě pobavil, asi se na to už nemůže koukat

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jak kdyby říkal, Bóže, Bóže ....

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Jo, to mě totiž nejvíc zaujalo, ty jejich výrazy.

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: To jo, havran je pták vážný,když si tak kráčí moudře po zemi. Tihle jsou vtipní, ale mají také svou vážnost

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Mně napadlo jako první......"Ježiši kriste, já se na to nemůžu dívat"   

    OdpovědětVymazat
  10. Ti jsou boží! Něco mi připomínají, ale nemůžu si vzpomenout, co .

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jsou takoví milí. Veselí a hraví.

    OdpovědětVymazat
  12. hned jsem si vzpomněl na Malou čarodějnici od Z.Smetany....(a O.Preusslera)

    OdpovědětVymazat
  13. To je super, někteří jsou pěkně důležití

    OdpovědětVymazat
  14. Och, tak títo sú rozhodne podarení.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tak já bych pár favoritů taky do zahrady měla

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímalo by mě, co si o tom myslí skuteční havrani. Třeba: "Ti lidé jsou tak milí a jak si rozkošně dokážou hrát!"

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Tak ty skutečné jsem tam ani nikde neviděla, myslím že tam je na ně moc teplo. Ono to asi bude tím, že jsou prací výtvarnice, proto jsou tak roztomilí ....

    OdpovědětVymazat
  18. Při čtení nadpisu, jsem si vzpomněla na film Ptáci.

    OdpovědětVymazat
  19. Vtipné, havran se škrabe na "nose".

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Na zobáku, pane, na zobáku ... spíš to je takové gesto "Panebože, co zas tohle je ...." asi něco jako plácnutí do čela.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....