18 května 2017

A zase jsem se napálila ....





...... tentokrát ne nějakou zpovykanou nevěstou,
ale (ne)solidní budoucí babičkou. Už jste tu viděli conversky
který jsem zkoušela dělat pro mimča, jedna z vás si je dokonce objednala
a tak jsem na fb v tvořivé skupině odpověděla jedné paní, která něco podobného
chtěla. Líbilo se jí to, objednala si a ještě že prý by chtěla čepičku, jestli je dělám.
Sehnala jsem si inspirace, poslala jí obrázky a ona si vybrala.
Já, jelikož jsem ještě čepičky nedělala, nejdřív tak nějak sháněla jak
asi velkou pro mimčo které se teprve narodí. Jakž takž jsem si to odvodila, na
zkoušení použila i dcery miminko z dětství v reálné velikosti a
po dohotovení poslala paní fotky. Nadšení nebralo konce, a že tedy ať jí pošlu číslo účtu, že hned
posílá peníze. A to bylo taky poslední konverzace která mezi námi proběhla.
Peníze samozřejmě nepřišly a paní dělá mrtvého brouka. Neodpovídá
na dotazy, žádné vysvětlení prostě ticho po pěšině.
Přitom mi přišla jako opravdu fajn ženská, natěšená na první mimčo jenže jak je vidět
nejen nevěsty, ale i už babičky začínají být velmi nespolehlivý sortiment .....


Tak tohle je ta objednaná "ušatka"



a botičky





A tohle je už něco pro naší Emču. Doufám že bude. Tedy že nebude moc malá
až bude třeba v srpnu nebo září trochu chladnějc.




Asi si začnu brát zálohu i na případné objednávky těhle věciček .....

26 komentářů:

  1. Botičky krásné, ale paní se zachovala opravdu sprostě

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jo, holt nebezpečí internetu. Jo, pochopím když se někomu zdá svatební kytka za litra drahá, byť je to takový originál který nikdo nemá, ale za dvěstovky a něco věcičky, to vážně nevím co už jsi lidé myslí. Asi že tak za pade je to akorát....   

    OdpovědětVymazat
  3. Botičky jsou úžasné a obě čepičky zrovna tak, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já bych samozřejmě pochopila kdyby napsala že si to rozmyslela, nebo je jasný že pokud by se něco stalo tak to taky pochopím, nicméně ale jedno dvě slova omluvy nebo vysvětlení by asi nikoho nezabilo. Ale když vidím že je paní na fb každý den, já jí každý den kontaktuju ale ona nic, to mi přijde hodně nevychované. Navíc, není to žádná puberťačka které je to jedno, je to sakra dospělý člověk s určitým vychováním, počítám ne moc věkově ode mne. To už fakt po těch lidech chci tolik? Slušnost a určitou zodpovědnost?

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Je s podivem, že mají někteří lidé takovou hroší kůži.

    OdpovědětVymazat
  6. Tož moc pěkný obleček...škoda!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné věcičky Je to od paní dost sprosté   Myslím, že dvě stovky zase tolik nejsou, v obchodě jsou daleko dražší takové věcičky, někdy nestačím valit oči kolik to stojí na ty drobečky.

    OdpovědětVymazat
  8. Když si objednávám zboží z internetu, tak vždy na dobírku. Platím až při doručení. A naopak stejně.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Vzhledem k tomu že na poštu jezdí hlavně manžel, je jednodušší nechat si zaplatit a po připsání peněz poslat objednané zboží.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Já nevím, proč se odmlčela, tohle je jeden z důvodů který mne napadl. A to jsem ještě myslím docela pod cenami, které si říkají jiné tvořilky. Spíš mne překvapilo že tímto neduhem trpí i postarší zákaznice. Spíš to tak nějak znám od mladých....

    OdpovědětVymazat
  11. No, věci to jsou krásný, ale ta paní je, no, bez komentáře. Já jsem tedy mladší, posílala jsem plná důvěry hudební materiály jedné fanynce za dost vysokou částku, nemám ty materiály a dodnes nemám peníze. A už ani nedoufám. Dobrá fanynka!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tak ono se nedá úplně paušalizovat, to já vím, ale zatím se mi to opravdu stávalo spíš s mladšími ročníky. Jedna nevěsta si naobjednala věcí skoro za dva tisíce, byly to dvě kytky, korsáže pro ženicha a svědka, výzdobu na auto a věci do vlasů a pak ani nezaplatila a ani se už neozvala. Kytku (ještě že jsem nedělala tu druhou) si vzala za rok jiná nevěsta a výzdobu na auto taky jiná. ozdoby do vlasů tu mám pořád.Tak jsem pak vše už dělala jen za poloviční zálohu. Nějak mne to u tohodle prostě nenapadlo....

    OdpovědětVymazat
  13. To je smůla, obzvláště proto, že tvoje výrobky jsou krásné. Možná se s miminkem stalo neštěstí, kdo ví? Ale je fakt, že slušnost je odpovědět...

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Ale jo, může se stát cokoliv, ale i tak by prostě mohla dát něco vědět. Jak říkáš, byla by to slušnost....

    OdpovědětVymazat
  15. Vendy, tvé výtvory jsou naprosto úžasné a věřím, že když se paní zachovala, s prominutím jako kráva, že je využije někdo další, komu udělají radost.

    OdpovědětVymazat
  16. Ále, miminek se rodí a některé bude ještě rádo, že takový originál může nosit . Ono se pořád mluví o důvěře k výrobcům a obchodníkům, ale důvěra k zákazníkům je taky důležitá věc.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Tak kdyby se to líbilo dceři, tak není problém, ale ona na tyhle načičmaný věci není. Už je dost ta šedorůžová. To je  akorát ještě schopná akceptovat. Pochopím, že se někomu bude zdát riziko platit dopředu 2000 - 20000 Kč. Ale dvě stovky? Ale zase, měla jsem zákaznici na vánoční ozdoby, bez řečí mi zaplatila dopředu 160€, a ještě mi pak doposlala dalších 40€ jen tak za to, že byla spokojená. Já vždycky posílám dopředu fotku aby viděli jak to vypadá a případně mohli navrhnout co chtějí jinak nebo říct ne, hotové se mi to nelíbí. A jo, beru. Ale tohle chování, že zákazník začne dělat mrtvýho brouka zničehož nic to mne fakt vytáčí.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Tak to je ještě větší průser než čepička. Když jí nikdo nebude chtít, tak jí bude mít malá Emča připravenou na miminko po mámě , aba si měla s čím hrát.

    OdpovědětVymazat
  19. Pokud je už babičkou, mohlo se jí něco stát, třeba leží v nemocnici, ale taky to tak být nemusí, to je jen můj názor.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Ještě není, mimčo se má narodit až v září. hele i kdyby byla v nemocnici, něco napsat může. obzvlášť když je na fb každý den.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: A řekla bych že je ještě mladší než já, takže žádná stařenka.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: No tak pokud ji na FB vidíš, tak to potom ano

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Já ti lidi prostě nechápu!

    OdpovědětVymazat
  24. [24]:Zrovna ted(20:55) je tam zas. Ja uz ji nekontaktuju a cepicku odnesu do mesta do galanterie. Pani takhle bere veci zenskejm.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....