07 dubna 2017

Zvířena rozličná .....




Je zima. Ba co víc, je naprosto hnusná, mokrá a lezavá zima.
Navíc prší a když neprší tak neskuteně fučí vítr, a to znamená jen jedno, že
se nedá jít nikam nic fotit. A tak vyškrabávám z archívu posledních pár fotodrobků
které se najdou v rozích prázdného archivního pytlíku. A dnes jsou těmi drobky naši havinkové
a pak dva kachní obyvatelé místní přehrady. Jsou stále zvědaví (už druhá generace kachen krmená chataři)
a jakmile se někdo objeví na hrázi, můžou se strhat a fofrují z druhé strany až na hráz,
v očekávání nějakých dobrot. A jakmile si tam sednete, vylezou vám až k nohám a
čekají na přísun suchých rohlíků a podobných lahůdek....

Ale nejde jen o nemožnost focení, ale i o to, že mi stojí na zahradě práce, které tam zas je
nadbytek, a já nemůžu nic dělat. Jen sedět a čučet vztekle z okna jak mi roste tráva před očima,
jak mi stojí prořez stromů a úklid a plení záhonů..... něco jsem naštěstí stihla minulý týden kdy bylo pěkně
navíc letos moc vlků na stromech nenarostlo, nicméně průklest hustých větví je stále
potřeba. Jenže díky dešti nemůžu nic!


Když jsem měla Matese na hlídání ....


Poťouchlost sama


Tři generace našeho psího osazenstva. Dědula Bak,
naštěstí krizí středního věku netrpící Bobeš a puberťák Mates ....



Zarostlej jak Ezau. Tedy dnes už je z něj elegantně otrimované zvíře se zastřiženu ofinou


Kačáci s kačáku. Tedy s přehrady, byť za pár měsíců to bude smradlavý zarostlý kačák.


19 komentářů:

  1. Krásné fotky jako vždycky.

    OdpovědětVymazat
  2. Zarostlej Bobeš se mi moc líbí, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať se počasí zlepší...o víkendu má být fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Mates mi připomíná toho našeho Matese, taky andílek k pohledání .

    OdpovědětVymazat
  5. Zvířátka vždycky potěší a ta na fotkách jsou roztomilá, všechna.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pěknou smečku. Puberťák je fešák i když je zarostlej.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Puberťák je jezevec Mates. Zarostlej je ve věku středním Bobeš . Tedy bráno v letech lidských. V psích už nastupuje do výstav jako veterán

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Ona někdy zvířátka čtyřnohá mívají hodně společného s těma dvounohejma

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Já doufám, aspoň ať se oteplí ....

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Děkuji, jako vždycky

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: No jo, a ta naše je ták pohledná, co?

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou pěkné.

    OdpovědětVymazat
  13. Nebýt toho zhoršeného počasí tak by jsi nám neukázala tak pěknou zvířenu.Všechno zlé je k něčemu dobré !

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Došlo by na ně stejně, tak jako tak Už se mi sešlo tolik fotek že byly na článek.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkný máme dva a manžel chce další štěně, i mě by to nevadilo, jen kdyby určití sousedi nebyli takoví idioti

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Jak já bych zas brala jezevce! Nikdy jsme bez něj nebyli dýl jak rok, ale teď už to jsou dva roky . Anebo ještě jednoho dandíka, ale to je ještě nemožnější než ten jezevec, protože ty ceny za dandíky jsou obrovský.   

    OdpovědětVymazat
  17. Jak bratři v triku. Je bezvadné, když zvířátka si mají s kým "popovídat". Panelákových psů je mně vždy líto. Celý den sedí doma a nějakého "vrstevníka" můžou potkat jen při procházce na vyvenčení.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....