01 dubna 2017

Předaprílové focení ......



Včerejší den byl, až na ten protivnej vítr, krásně jarní.
Tak jak mají jarní dny být. Sluníčko a teplo. I ty kytičky byly
nějak veselejší. A mě se strašně moc chtělo fotit. Přiznávám, že po hodně
dlouhé době mne to zas bavilo opravdu hodně. Koniklecové fotky jste už
viděli včera, ale když jsem tak pilně pracovala na zahradě až do doby
kdy se sluníčko pomalu chystalo ke spánku, ještě jsem si řekla, že
udělám nějaké podvečerní fotky. Hlavně z toho důvodu, že jsem
chtěla fotit křivatce, které se za plného slunce fotí hodně špatně...



Tak přijměte malou pozvánku na přehlídku jara u mě na zahradě







Na mnoha místech mi rozkvétají tyhle pihovatý
krásky. Tmavá jim ale pilně šlape na paty. Jen je na takovém místě, že si k ní
těžko můžu lehnout jako k téhle.



A ještě podvečerní koniklece. Nešlo tomu svělu odolat ...





A co říct k téhle fotce. Já osobně jsem z ní nadšená. Proč, to kdo není
ve skupině kde jsou ti kdo fotí starými skly, nepochopí. Já vím že to je na subjektivním pocitu a vkusu každého.
Ale já jsem na ní pyšná.....


15 komentářů:

  1. Krásne fotografie, tie tulipány a narcis ma najviac oslovili :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně...ted je opravdu počasí skoro letní a všechno krásné kvete

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak dneska určitě. Jen ten vítr zas duje jak o život. Už snad není slunného dne, aby to nefoukalo. Jenže kdyby jen pofukovalo, to jsou poryvy že to shazuje i těžké věci.

    OdpovědětVymazat
  4. MarijaKes1/4/17 14:35

    Pihovaté krásky a koniklece mne hodně oslovily.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Koniklece jsou, musím přiznat, povedené .....

    OdpovědětVymazat
  6. Přímo pohádkové, nádhera, ty koniklece se mi líbí extra, krásné světlo!

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Krm té s duhou se mi taky ty koniklece hodně líbí. jen mne štve, že jsem jako napotvoru vypla ve foťáku RAW a dala zas JPEG. Ty by byly asi parádní ve velkém.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně jsem se Vendy pokochala, pravdou je, že i v Praze, když jdu z práce v podvečer už začaly kvést stromy. Téměř den ze dne.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné předaprílové focení, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Mě se ty koniklece taky líbí, což u mne bývá málokdy zvykem, že neoponuju a říkám tentokrát ano, jsou pěkné Poslední fotka se mi totiž povedla Heliosem nafotit jako úplně jiným objektivem, který právě při sluníčku umí podobné efekty. a že je o hodně dražší než ten Helios, nemusím ani dodávat. proto ta radost No to je ta absence reflexních vrstev.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Včera jsme jeli do Hradce Králové a po cestě se krásně ukazovalo jak za kopci od nás už to začíná být zelenější a zelenější. Než to vždycky dorazí k nám, tak to trvá pěkně dlouho....

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Chápu tě, ale s tímhle nemám žádné zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  13. A pro tuhle nádheru jaro miluju

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: to já taky, a zvlášť když zatím nemusím nikam chodit a jen mi stačí se povalovat po zahradě a fotit

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....