24 března 2017

Chabý pokus ....



...... o produktovou fotografii. Tak by se dal nazvat dnešní příspěvek.
Tím že tvořím věci všeliké, potřebuji je také prezentovat na některých z mých
stránek. A to samosebou obnáší taky ony výrobky vyfotografovat. V tom případě zabrousím
do odvětví, které tedy musím přiznat, není vůbec lehké, byť výsledek tomu nenasvědčuje.

Vyfotit něco tak, aby to vypadalo dobře a hned to nábadalo Kup si mě, kup! není
opravdu nic lehkého. Vymyslet pozadí, místo pro vyfocení, aranžování daných věcí a hlavně
vůbec počáteční nápad jak to udělat, je tedy fakt fuška. Já už nápad měla, jenže mne zradila velikost
daného podkladu. V tomto případě zrcadla. O tom jakej jsem blb, se právě teď, když to píši,
přesvědčuji, protože mi došlo že mám i větší zrcadlo. No jo, holt jsem sklerotik.

Jelikož jsem si prostě musela něco vyzkoušet a vytvořit, ale není nikdo kdo by měl zájem
potřebovala jsem nově a jinak nafotit ony svatební kytice, které jste tu už viděli abych je
mohla znovu prezentovat na svatebních skupinách. A jelikož jsem nenapravitelná, opět jsem propadla
kouzlu opravdu netradičních svatebních kytic (Bože, čert mi to napískal, abych se přihlásila
na Pinterest Křičící) a objednala si materiál na vyzkoušení. Zjistila jsem, že na úplně něco
jiného, co se týká svatebních kytic, jsou u nás nevěsty strašně konzervativní. Nějakou
opravdu originální a z materiálů které se moc nevyužívají si objedná tak jedna z tisíce. A
přitom je takových možností jak vytvořit elegantní a zcela jedinečnou svatební kytici je spousty.

Z těch zhruba dvaceti fotek které jsem nafotila trochu za něco stálo pět, a z těch pěti
jsem tak trochu hrdá jen na tyhle dvě ..... a při své nebetyčné pýše jsem si tu jednu dala i do záhlaví.



Tady je její úplná verze




20 komentářů:

  1. No vidíš, ty růže by se mi byly hodily. Při naší svatbě byly v září  k dostání jen bílé gladioly (ale kytka byla také pěkná). Nediv se, ono když se zase "hází" kytice u některých svAteb, tak berou lidé asi jen ty tradiční, menší.Ale zajímavé kompozice to jsou.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Dělala jsem stužkovou házecí také. Ono finančně to vychází naprosto stejně, ne -li levněji. Ta stužková ve srovnání ze živou.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Prostě tady se na něco jiného, co by jen trochu porušilo tradice pohlíží velmi kriticky....

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikulka. Prozradíš detaily o focení?

    OdpovědětVymazat
  5. Kytice jsou překrásné Více se mně líbí ta druhá. Neohlížím se za tím, co je in nebo out, musí se mně to líbit K té druhé kytici bych si oblékla velice jednoduché lněné šaty a k tomu sandály

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ona je pro takový vintage styl svateb vhodná. Nebo pro takové ty někde v přírodě nebo i pro svatbu ve stylu country.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Díky moc. Strašně jednoduché. Stolička, na ní kulaté zrcadlo a postavené je to v rohu pokoje kde je bíle vymalováno. Pak záběr co nejblíž aby byl vidět i odraz ale ne fotograf. Manuální nastavení a ostření na automat. A pak ještě retuš krajů kde už byl vidět kraj zrcadla.

    OdpovědětVymazat
  8. Nevěstám se nedivím, že jsou konzervy, ona tradice je zkrátka tradice .

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ve Francii momentálně letí brožové kytice nebo kytice jen z peří, případně z korálků. Nádherné věci! Elegantní a originální. Už mne to zas hrabe v palici a ruce se mi kroutí na to vyzkoušet je. Však už je matroš na cestě

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak to naprosto chápu, já na Pinterestu šmejdím co nejméně, občas si říkám, že mi ty inspirace byl čert dlužen . Hodně štěstí při tvoření!

    OdpovědětVymazat
  11. O produktových fotografiích vím svoje, Vendy, je dost těžké vyfotit výrobek tak, aby zaujal.

    OdpovědětVymazat
  12. Na spodnï mi přijde opravdu originální...

    OdpovědětVymazat
  13. Vendy, kytice jsou parádní a myslím si, žes je i velice dobře nafotila.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Jestli to tak půjde dál, a já budu chtít vyzkoušet všechno nové, a přitom ty kytice mi budou ležet doma, budu si snad muset otevřít květinářství s hadrovejma a korálkovejma kyticema.

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Já se taky do tohoto odvětví fotek moc nepouštím

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: On tenhle styl se jmenuje Shabby Chic. Je to takový styl prababičkovský ale i podle dozdobení zas třeba i zámecky luxusní.

    OdpovědětVymazat
  17. [9]: Jestli bude péřová kytice, doufám,ž e ji předvedeš! A tyhle kytice jsou moc pěkné, víc se mi líbí ta druhá, připadá mi pestřejší, ale vkus je různý.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Dej pokoj! Dvakrát stačilo a není to žádná výhra ...

    OdpovědětVymazat
  19. Nikdy jsem nic podobného nefotil, takže těžko můžu posoudit obtížnost, ale výsledek se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Já de facto se o to snažím každou svou fotkou mých výrobků, ale moc tomu nevěnuju pozornost. Asi to ale budu muset radikálně změnit.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....