20 února 2017

Už je to tu zas ..... PROSINEC





A máme tu poslední hlasování a poslední měsíc minulého roku.
Tentokrát jsou fotky tak půl na půl co se týče takového toho "pravého" prosince,
a to proto, že trvalo hodně dlouho než se ukázal sníh, a venku to pak vypadalo opravdu zimně.
A jednu jsem si stáhla na netu, protože jsem se do ní, milujíc ohňostroje naprosto zamilovala.





8 komentářů:

  1. Vendy, svůj hlas jsem dala fotografii č. 2, je taková typicky zimní a zamlžená krajina má své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem zvolila dvojku.

    OdpovědětVymazat
  3. jednička efektní, ale na prosinec musí být č.2

    OdpovědětVymazat
  4. Dvojka mi hned padla do oka.

    OdpovědětVymazat
  5. dal jsem jedničku, byť jsem původně uvažoval o dvojce.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na tom stejně jako TlusŤjoch. Dvojka je sice nejvíc prosincová,ale jednička se mi líbí nejvíc   

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem pro 1. Má takové turistické kouzlo, někam vylezeme a rozhlížíme se daleko do krajiny.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....