14 února 2017

Už je to tu zas ..... LISTOPAD



Předposledním hlasováním se dostáváme do měsíce
listopadu. měsíc je to povětšinou dosti ohavný, zatažený, blátivý, smutný.
Já doufám ale, že výběr mých fotek smutný není .....





8 komentářů:

  1. Namrzlé růže jsou krásné,ale pro listopad mě sedí nejvíc ta první fotka   

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou všechny zajímavé, ale já volím 1.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou všechny parádní.

    OdpovědětVymazat
  4. Pro vystižení listopadu je první fotka přímo ideální.

    OdpovědětVymazat
  5. Volím dvojku, ta ještě nepřipomíná nástup období, které chceme jen přečkat.

    OdpovědětVymazat
  6. Sice 1 je jasný listopad, ale stejně jsem hodně váhal nad 5, to je hodně vážný kandidát.

    OdpovědětVymazat
  7. Jednička - neboť to je ten pravý symbol podzimu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....