06 února 2017

Nejzvědavější ....



8 komentářů:

  1. Vtipné. Nebo také třeba už raší.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Kdepak, to bylo čerstvé seno

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak trefný! A legrační!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta fotka přesně vystihuje nadpis.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejzvědavější jsem byl já,když mě zajímalo, co pěkného jsi představila v příspěvcích, které jsem zameškal! Teď už to vím, vše jsem prohlédl i když komentoval jen párkrát. Asi by tě nebavilo pořád číst jak je to krásné,parádní,úžasné,.....Ale je to tak , moc jsem si to užil

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Patriku, to si zas nemyslím že by to bylo až tak úžasné, ale děkuju za pochvalu a jsem ráda že si zase zpátky

    OdpovědětVymazat
  7. Trčí tam jako odkrytý hřib.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....