15 ledna 2017

Zima, zima, zima všude je veliká ....



Tedy alespoň co se týče nadílky sněhu. Toho je opravdu
po letech hodně. Na můj vkus až moc. Ano Janinko, vím, že ho
máme asi oproti vám míň, ale prostě jsme na tom stejně. Ani jedna ten
bílej sajrajt v množství větším než malé prostě nesnášíme! Ale budiž,
když je takhle krásně, dá se. Ale nesmí to trvat dlouho ta doba po kterou
straší na zemi.....
Už proto, že ve městě v tom chodit je dost dřina, buď člověk klopýtá přes boule
hodné mistrů sjezdu na boulích, nebo se brodí něčím, co silně připomíná tekutý písek.
V porovnání s tím musím říct, že se tu obec tedy o chodník i přilehlé cesty stará podstatně líp.
A to je prosím chatová oblast! Takový luxusně uklizený
cesty nejsou ani ve městě ....




Ale jak se přejde na cestu, kudy už auta nejezdí, protože tam už zásobování
není potřeba, není to zas taková hitparáda, nicméně v prašanu, i vysokém, se stále
chodí líp než po napůl natáté blemcanině.



Na plotě přibyly hrníčky a dostaly sněhové čepičky



Jenže tady taky existují závějová místa. Vím to, a stejně blb naberu směr
kde jsou. Copak tady, tady to ještě šlo, na cestě toho sice bylo nafoukáno, ale
dalo se projít ještě vcelku pohodlně, o pár metrů dál už zas závěje nebyly, leč .....





...... další úsek už byl o dost horší. Asi tak, že nejdřív jsem se brodila sněhem který
byl nad kolena, pak pod zadek až nakonec prostě cesta zmizela úplně. Musela jsem sejít
dolů do stráně, kde bylo sněhu "jen" do půl stehen a tím jsem pokračovala až k místu, kde se
dalo sejít z kopce dolů. No, sejít ..... dolů jsem sjel po zadku, protože to pod sněhem dost klouzalo
a tak než riskovat další pád na ústa (no, zapletla jsem se v ostružinových drátech a padla
na čumák do toho vysokého sněhu. Naštěstí jsem stačila zvednout ruku s foťákem nad hlavu.
Ale zvednout se z toho sajrajtu byla dost groteska) jsem raději volila tuto variantu.

Tady někde bývá cesta .....


Jedna zimní říční. Takhle zasněženou ještě nafocenou nemám


A teď trochu časosběru. Terasa s lampou focená 1.1.17


Počasí jaké tady vládlo 6.1. 17


A terasa s lampou 7.1. 17. Od té doby se situace významně nezměnila, spíš ještě nějakých deset centi připadlo.


..... a tak jedinej kdo z toho má opravdu radost je Mates

20 komentářů:

  1. Další plejáda parádních fotek.  Krajina pod sněhem je úžasná a Mates na konci je báječnou tečkou za zimní náladou.

    OdpovědětVymazat
  2. Chachá, dneska jsem si na tebe vzpomněla, jak si tu tak svorně na ten sajrajt nadáváme, ono je úplně jedno, jestli máte sněhu míň, hnusný je to stejně . Já už začínám mít bílou ponorku, po půl dni pauzy, kdy nesněžilo, od pátku zase chumelí a to jakože hodně. Pořád. Už jsem to teď někde psala, ale chce se mi zařvat "Hrnečku, dost!"

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak naštěstí dneska je to beze sněhu dokonce i se sluníčkem, ale to se jedině hodí, protože se dneska stěhuje mladej do samostatného bydlení tak je fajn že mu do toho ten bordel nepadá.....

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, nádhera! Jen ty úseky, kde jsi zapadala dost hluboko, musely být dost obtížné, ale výsledky stojí za to. Slyším to křupání sněhu pod nohama, čistá běl a modř oblohy. Parádní fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Pořídila jsi nádherné fotky. To tvoje zápasení s ostružinami a sněhem si dovedu představit. Já jsem se takto do sněhu zapasovala jednou na běžkách cestou do kopce. Když jsem se chtěla zvednout na rukách, tak mi obě zajely do hloubky a já se nemohla vyhrabat. Manžel mé počínání nechápal, ale aby pomohl to ho nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty závěje jsou boží, hned bych do nich skočila U nás napadlo tak pět cm, tak to po troškách přibývá Nevím proč s tím sněhem u nás dělají takovou vědu a nepošlou ho rovnou víc

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Jistě, plot generála Čepičky!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: No mne tedy ani skákání ani padání do závějí moc zábavné nepřipadá. Hlavně když se nemůžeš pořádně zvednout....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Ono to nijak nekřupalo, na to už byla moc vysoká vrstva

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Vendy, to se mi jenom vybavily zážitky z mládí Docela ráda bych se viděla, jak se hrabu ze závěje teď     

    OdpovědětVymazat
  11. Ladovská zima uhodila se vším všudy, fotky jsou tedy parádní. Taky u nás někdy hledáme původní cestičky, naváté závěje vše komplikují. Ovšem rozradostněný psík, to je to nej na konec!

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Ten si to jediný užívá s nefalšovanou radostí!

    OdpovědětVymazat
  13. Ten hrnek s kuřetem je nejlepší Koukám, že máme pěkně nasněženo, no už se nemůžu dočkat, až se v tom budu taky brodit

    OdpovědětVymazat
  14. Hrníčky s čepicemi, to je paráda, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: No jo, je to ještě mlaďák. Bobeš taky rád řádil ve vysokém sněhu, teď do něj nevleze ani náhodou, jen do vyhrabané nebo vyšlapané cestičky, případně běžkařské stopy

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: No kdybych si mohla vybrat, raději bych se brodila vysokou trávou na kvetoucí louce.

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkné :). Sníh můžu, ale ty velké mrazy se mi nelíbí. Při focení mi mrznou ruce a za chvíli mě zima zažene domů :).

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné fotky...u nás v Polabí sníh už dost odtál...

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Jak bych už to taky brala aby to zmizelo ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....