16 ledna 2017

Už je to tu zas .....SRPEN



Myslím, že sněhu už máme všichni plné zuby, a tak
si udělám malou přestávku a vrátím se do slunečných, teplých a suchých
dní loňského srpna. Sucho bylo tedy až, až a sluníčko a teplo tak akorát
abych si to užívala. Tedy přesně, bylo ho dost a já si rochnila.
Najít něco typického srpnového mi dalo docela práci, protože co vlastně
srpen charakterizuje nejvíc? Blížící se vědomí podzimu? Určité charakteristické
květiny a plody? Vrcholí houbařská sezóna (tedy pokud vůbec kvůli suchu nějaká nastane)
začnou se červenat jeřabiny, a v lesích a na skalách začnou kvést vřesy. Všechny
letničky jsou ve vrcholném květu a hortenzie ukazují naplno krásu a rozmanitost
svých květenství .
A tak, od každého kousek, vám nyní předkládám .....









8 komentářů:

  1. Fotky jsou hezké - váhala jsem, ale houby zvítězily.

    OdpovědětVymazat
  2. Váhala jsem mezi jedničkou a dvojkou. Zvítězily sameťáčci.

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že mě také lákaly ty nádherně sametové hlavičky, ale svůj hlas dávám "dvojce", která má krásnou atmosféru - jeřabiny a pak to "vzdáleno."

    OdpovědětVymazat
  4. Stejně jako Alenka jsem dala dvojku, to je nádherný záběr, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  5. Houbičky vedou. Ty jsou pro mě exotika.   

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem si zrovna doprohlížela  předchozí dva články, plné sněhu, je to tedy nafocené bezvadně a krásně se na to z teplíčka kouká.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Mě už to taky nebaví, hlavně ty mrazy a bohužel by měly trvat až do konce měsíce....takže tohle brouzdání po uplynulém roce a hlavně teplých měsících mne taky hodně baví .....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....