31 ledna 2017

Už je to tu zas ..... ŘÍJEN



Dneska už od noci opět chumelí a tak místo
očekávaného a předpovídaného ledového nadělení zas přišlo nadělení sněhové.
A tak si dopřejeme něco podzimních barviček vrcholného podzimu.
Barviček opravdu zářivých a zářících .....
V tom momentálním nebarevnu obzvláště !





17 komentářů:

  1. No vida, a za chvíli tu máme další vánoce!   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Napraveno, dneska mi už z těch anket jdou oči šejdrem ....

    OdpovědětVymazat
  3. Já u jsem hlasovala, ale je fakt, že je těžké vybírat, jsou krásné ty záběry všechny.

    OdpovědětVymazat
  4. Dala jsem 5, protože miluju barevné listí buků. Za pozornost (mojí) stojí i 4.

    OdpovědětVymazat
  5. Zvolila jsem pětku, protože je taková echt podzimní, ale nejvíc se mi líbí čtyřka.

    OdpovědětVymazat
  6. Čtyřka je můj tip, krásné podzimní barvy a odrazy na hladině.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky......těžký výběr.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý nápad. I já mám v adresáři za poslední dobu samé fotky zasněžené krajiny, takže změna je fajn. Barvičky potřebujeme pro dobrou náladu

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, výběr je velice těžký, protože ty fotky jsou všechny parádní. Ale už jsem si vybrala.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: No přeci vám to nebudu dělat jednoduchý! Zvlášť když je to jednou za rok

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké fotky,můj typ 4

    OdpovědětVymazat
  12. Opravááááá. Chtěla jsem dát 4 a klikla na 3. Ale to neva, obě jsou krásně barevně podzimní.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí první fotografie

    OdpovědětVymazat
  14. Musím hlásnout pro č. 4, je tam voda

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Pro mne je nej, byť tento pohled jsem fotila už nesčíslněkrát

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....