29 ledna 2017

Nejtočitější ......




8 komentářů:

  1. Myslela jsem, že to budou schody, když jsem četla název článku. Dobrá fotka. Dřevěné schodiště z nějaké rozhledny nebo kostelní věže? Já jsem si v 10 letech pádem z takového schodiště, leč kamenného zlomila oba přední zuby. Musela jsem nosit ochranné zlaté korunky až do 18. let. Byl to horor. Říkali mi  "Zlaťoch".

    OdpovědětVymazat
  2. Je stejně jako ta fotka s rákosím z června, z kostelní noci tady u nás v Rybníku. Jen oproti původní dispozici jsem je otočila. Taky jsi ale byla Zlatoústá!

    OdpovědětVymazat
  3. Stejně jako Majka mě po přečtení nadpisu napadly schody.

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu se jednomu hlava zatočí...   

    OdpovědětVymazat
  5. Bodejť by se z fotky nezatočila hlava, když jsi při focení stála na středovém sloupu!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Vedle něj tedy ještě spíš těsně u něj

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné, Vaše Vyskotočivosti.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....