09 ledna 2017

Jak u nás po šesti letech začala zima ....



Když jsem tady kolem chodila po okolí prvního ledna
a jediné bílá barva pocházela od námrazy z inverze vypadalo to, že
opět při výběru do kalendáře budou na leden jen sušiny s vrstvou námrazy.
Jenže od úterka se to začalo dost rychle měnit. Po šesti letech bez sněhu se
opět sníh ukázal. Nejdřív padal skromně, pak o něco víc a pak začalo chumelit
opravdu velmi intenzivně a chumelilo a chumelilo. Až do teď nachumelilo
pořádných 35 cm. Takže opravdu Ladovská zima. Všichni, kdo ke mě chodíte pravidelně
víte, že zimu nemám ráda a sníh je pro mne bílej fujtajbl. Je tomu tak a tím že nachumelilo
tolik, přesáhlo to onu mez kdy ještě sníh můžu a kdy už mi leze dost na nervy. A to
nemusím odhazovat každý den sníh z auta !. Stačí mi prohrabovat každý den
cestičky aby se mohlo chodit alespoň od brány k domu, okolo aut a ke krmítku. No
a samozřejmě aby se nemuseli havinkové brodit vysokým sněhem když se jdou vyvenčit Mrkající

První nasněžený den se mi nikam ani nechtělo, byla jsem nějaká dost utahaná
z předchozího procházení s Bobešem a pak i s Bobím a Bakem
a říkala jsem si, však ono se to nezblázní. Ve středu 4.1. mi to ale už nedalo
a vzala se s foťákem na procházku. Bylo to sice pěkné, ale smutné, bez sluníčka.....


Určitě si pamatujetena fotku tohoto plotu za mlhy, tentokrát
trošku za sluníčka. Taky jediného které za celou procházku svítilo.


Cik, cak


Už se schovávalo




Plody kaliny mám ráda na focení od léta do jara. Když začínají zrát hrají všemi odstíny žluté, oranžové a červené
a v zimě je jejich náderná rudá barva jediným barevným elementem v přírodě






Tolik půlka z fotek nafocených 4.1. Další zas příště.
Původně jsem měla tenhle článek napsaný už včera, ale přišel velký zádrhel. V okamžiku
kdy jsem si začala nahrávat fotky do galerie mi to nahrávat odmítlo s tím, že už nemám na ní místo.
Jenže co teď. Chtěla jsem si založit novou, osobní na Galerii.cz jenže to se ukázalo ještě horší problém.
Další variantou bylo založení nového blogu, jenže to se mi moc nechtělo, protože pokud bych
ho zakládala, šla bych už někam jinam protože problémy na Blog.cz mi už někdy sakra štvou. A to by znamenalo
ztrátu většiny čtenářů a to by mi bylo líto.
Anebo se nabízela varianta č.3 zapátrat v paměti po heslech a nahrávat fotky do galerie mých dalších
dvou blogů. Heslo jsem si pamatovala jen u jednoho ale naštěstí na něm je pouze pět fotek
a tak se zdá, že se problém přeci jen vyřešil..... Měl jste někdo takový problém a jak jste ho řešili?



17 komentářů:

  1. naozaj čarovné fotky! :) ten potok je nadherny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. U nás tolik sněhu nenapadlo. Hlavně mrzne. Škoda, že je u nás vzduch nedýchatelný. I když jsem si vždy myslela, že za mrazivých dní bude vzduch vyčištěný, je to omyl. Lidé asi topí čím se dá a venku cítím spáleninu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám sníh celkem rád, když se v něm můžu procházet, což zatím pořád ještě nemůžu. Tak na něj aspoň koukám z okna, i když u nás ho není zdaleka tolik.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: O dvacet hodin později to bylo ještě krásnější!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak nám tu napadlo dobrých 35 centi. A to už přesáhlo mou psychologickou mez dy se mi to ještě líbí a kdy mne to už štve. Dneska jsem se pohybovala po městě a na neuhrabaných, ale jen ušlapaných chodnících to byla věru hodně nepříjemná procházka a to jsem ještě navíc ťápala i domů pěšky. Byla jsem z toho plácání se v tom mírně natátém sněhu mimo centrum utahaná víc, než když jsem včera chodila tím napadaným neušlapaným sněhem....

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle má ta zima vypadat! Spousta sněhu, mráz, chumelenice... Já mám zimu ráda, a tak si sněhu užívám. Doufám, že nám dlouho vydrží a nezbyde z něho za chvilku jen špinavá břečka!

    OdpovědětVymazat
  7. A co se týče problémů s galerií - pokud by se to někdy opakovalo, nebála bych se odchodu na jiný server, já také přešla z blogu na blogspot a čtenáře mám pořád stejné, naopak jsem našla spoustu dalších skvělých lidí, kteří působí právě na blogspotu.. Navíc jsem zatím nenarazila na jedinou chybičku, jen to chtělo si zvyknout, ale to byla chvilička.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ono se to opakovat bude až zas naplním další galerii. zatím jsem to vyřešila tak, že nahrávám do galerie jednoho z blogů který jsem moc nevyužívala, respektive jsem ho založila a po půl roce z něj všechno smazala včetně obrázků takže je v něm opravdu max deset fotek. Tudíž by měla vydržet dalších šest let Ovšem pokud se vážně vyskytnou nějaké problémy které mne natolik vytočí, tak se dám na Bloggera, protože tam si můžu dávat fotky rovnou s Picasy v který si fotky zálohuju.

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera :).  Krásně nasněženo :). Já to naštěstí stihla nafotit dřív, než jsem omarodila, takže fotky čekají v archivu :). Teď už se mi do té zimy znovu nechce. A ani nemůžu, ještě nemám dobraná antibiotika..

    OdpovědětVymazat
  11. Vážně šest let bez sněhu, Vendy?!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tak ne že by nenapadl, ale tak jen jemně, max do deseti centi a ještě vždycky tak na den, dva. Ale aby vydržel týden a ještě takové množství, tak to už je opravdu tak šest let.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: No jo, to máš pravdu, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  14. Chápu tvé znechucení, těch 70 cm sněhu mi stačilo, obzvláště, když na nás zrovna vyšla sněhová služba. Ale zase mám radost, protože dnes, šest dní po tom, kdy začal sníh padat, mi silničáři odhrabali na zastávce chodník!

    OdpovědětVymazat
  15. Vendy, ty fotky jsou úžasné. Také nemám zimu ráda, ale je úžasně fotogenická a to mně s ní trošku smiřuje.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Já jsem na blogu začala s fotkama 640 px takže to šlo,jenže už dva roky dávám velikost 800x600 a to asi zaplnilo zbylou kapacitu bajtů. Sice mám ještě dva blogy v záloze, možná spíš tedy jeden kde nic není, byl to takovej trochu úleťák, takže všechno co jsem tam napsala jsem zas smazala tudíž po úpravě by se dal použít jako nový. Ale když už bych dělala novej blog šla bych vůbec někam jinam. Ale vzpomněla jsem si na další free galerii a to na Rajče a už jsem tam a nahrávám si fotky tam. Není to propojené s blogem jako Galerie.cz takže když smažu fotky tam, nesmaží se mi na blogu jako je tomu právě s G.cz. Takže pokud budeš tohle řešit, tohle je jedno z řešení.

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Naštěstí to je jen tolik kolik to je, ale mívali jsme tu i víc a potom se mi opravdu ani trochu nestýská ......

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....