07 ledna 2017

Bobí si užíval .....



Jak rozdílně bylo na naší novoroční procházce
ukáží i následující fotky. Měla jsem sebou krom foťáku
i Bobího aby se zas po vánocích a vánočním lenošení pořádně
proběhnul. Začínali jsme na louce kde byla jen jemně namrzlá cesta.
Ale jak jsme se postupně dostávali výš do stráně, bylo víc a víc
bílo. Ale pak jsme se dostali na osluněnou část a tam to spíš vypadalo
jak na podzim. A všechny tyhle rozdíly byly jen na zhruba kilometrové
trase .....





" Tak kde se flákáš ..... na jasně, zase fotíš ! "






Zatímco se dívám na tyhle fotky a píšu článek, koukám z okna na zahradu
a tam vidím takovou tu opravdu Ladovskou zimu. Modrou oblohu, sluníčko, kupy sněhu
a třpytící se vzduch, protože jemně popadává sníh a jak ho je plno a svítí do něj
sluníčko, tak se nádherně třpytí jak kdyby padal prášek z diamantů......

25 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem na Tebe chtěla stížnost že jsem u Tebe neviděla dlouho Bobeška A ejhle, jako bys mě slyšela Za koho hraje Bobík hokej?

    OdpovědětVymazat
  2. ....chtěla podat stížnonost....   

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem úplný blb...stížnost   

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Letos mu bude devět

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, ty fotky jsou krásné, moc se mi líbí ta první. Je vidět, že si Bobeš procházku užíval.

    OdpovědětVymazat
  6. Bobeškovi to náramně sluší a je vidět, jak si užívá procházky.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně si lítá oni když skoči do toho sněhu to je mazec alespon tedy náš Barnabáš a to je po zlomenině nohy Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Když vycení zoubky, tak jde z něho úplně strach....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: No má je trochu větší.... ale to je jeho radostnej úsměv

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Já ho pro jistotu do toho vysokého neberu, ať už kvůli zádečkům nebo i pro to, že se bojím aby nenastydnul. Pak je to dost velký problém....

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Víc si to užívá když na sobě nemá žádnej obleček, ono ho to přece jen trochu omezuje a to nemá moc rád

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Však on mezi nimi není moc velký rozdíl. Proto děti milují štěňata a dospělí psi milují děti.

    OdpovědětVymazat
  13. Opravdu neuvěřitelné, že fotky jsou z jednoho dne.

    OdpovědětVymazat
  14. Evidentně se z toho počasí raduje.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: V posledních asi šesti nebo sedmi týdnech mi dělá problém vylézt ze dvou míst. Z horké vany a vyhřáté postele. Musím se vždycky hodě přemlouvat.Co se týče té postele tedy hodně moc....

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: On si i na zahradě lehnul a čučel co se kde děje. A dost nerad se vracel domů. Jenže já už mám po těch všech jeho zdravotních peripetiích strach a tak ho ženu vždycky domů.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Mě osobně by stačila tak třetinová výška sněhové pokrývky. To by Bylo tak akorát.....

    OdpovědětVymazat
  18. Na těch posledních fotkách už to vypadá, jakoby tam chtěly růst sasanky. je vidět, kam se sluníčko prodralo a kde je přes den více stínu. Užila sis na procházce 3 roční období.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: To užila. I pěkně frišno ve stínu a docela fajně na sluníčku.

    OdpovědětVymazat
  20. On je prostě zlatíčko! :)) Parádní fotečky! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Bobí se úžasně zubí, to mě vždycky rozesměje.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Ale do vysokého sněhu nevleze ani náhodou. To musí mít vyhrabáno anebo alespoň vyšlapáno. Po zahradě chodí jen tam kde jsem jim prohrabala cestičky anebo chodí v těsným závěsu za Bakem kterej si vyšlapal svoje cestičky. Ale neuhne se ani o píď

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Ta naše mrška zase do hlubokých závějí klidně vleze.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....