26 prosince 2016

Začínáme hlasovat naposledy ......




Dnešní hlasování je jak posledním v tomto
druhém ročníku Sakrálních staveb, ale zřejmě i posledním vůbec.
Tenhle projekt na chvíli půjde k ledu, možná se ještě někdy vrátí a možná
už ne. Svou určitou specifičností asi není pro všechny a to se i v posledních
kolech ukazovalo v minimálním počtu příspěvků. A tak
je prostě čas to odpískat. Dva roky jsou myslím i tak dost .....
Ostatně své o tom ví jeho původní zakladatelka Daniela od
které jsem ho vlastně převzala, protože jsem měla za prvé, nafoceno dost
kostelů a za druhé mi totiž připadal hodně zajímavý na to, aby úplně zmizel.

A teď co se objevilo v tom posledním kole a z čeho se bude vybírat?

(VendyW)

(SignoraA)

(Frypat)




11 komentářů:

  1. Dala jsem hlas hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy,oprav odkaz Patrikova článku.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem na to přišla, Vendy, u Patrika máš odkaz na Alenčin kostel.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za upozornění, už je opraveno

    OdpovědětVymazat
  5. SignoraA vždy články zpracuje způsobem, který by bylo možné hned předat do tisku ve výpravné publikaci, ale krásné jsou všechny články, myslím, že i další občas něco do článků zařadíme, ale spíš příležitostně, jak se co naskytne.

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger26/12/16 22:28

    " Začínám hlasovat naposledy  !"

    OdpovědětVymazat
  7. Také mám problém-ostatně jako vždy-co je nejlepší...?

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: To ano. Já se takové podrobnosti bojím, protože jsem teď ze článků které jsem psala o rakouských památkách zjistila že málokdo se do delšího čtení pustí. Ale rovnou jede na fotky.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Vendy, jsou i tací, kteří čtou. Já mezi ně rozhodně patřím a možná i proto jsem ve svých textech tak "rozepsaná". Na druhou stranu mám práci s tím, abych vyhledala příslušné informace.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Já taky čtu, ale třeba Hanka když jsem dávala fotky z toho Rakouska a vždycky jsem začínala historií mi pak napsala že to nečetla a jen si prohlídla fotky. A to není sama, kolikrát to poznávám když dám nějakou hádankovou otázku ke článku.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....