24 prosince 2016

Sněhově ledové ......



Ještě chvíli jsem si je chtěla syslit v archívu,
jenže tak nějak mi na dnešní den přišly takové skoro slavnostní
a tak vám posílám takový malý štědrovečerní pozdrav a přání všeho dobrého ...















16 komentářů:

  1. Kouzelné fotky. Vážně nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: No, to ještě venku vypadalo jakože by snad mohlo být i zimně bílo ....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Přeji krásné vánoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý fotky, snad jsi měla krásné vánoce.

    OdpovědětVymazat
  5. Zmrzlý plot je fotografický šperk. hezký nápad.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, snížek, to už není pravda. Ty ho fotíš, a přitom ho nemáš ráda, žeee

    OdpovědětVymazat
  7. Kde je té krásy konec?!

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Jo, zase jsem jednou spokojená a líbí se mi ty fotky.   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Nemám když ho je hodně a když se musíme přetahovat s pluhama a pak musím ty závaly na chodníku uklízet aby se vůbec dalo vyjet od domu. A když se to střídá sníh, tání, sníh, čvachtačka, sníh, tání.... Když jsem fotila tohle tak bylo tak pět centi a nemuselo se nikde nic odhrabávat

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Já už takhle fotila pletivo víckrát, ať ojíněné nebo obalené ledem nebo zafoukané sněhem...

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Normální jako každý jiný den, jen se sváteční večeří.

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Díky. I tobě. Jsem ráda že ses po čase zastavila

    OdpovědětVymazat
  13. Major Plot obdivuje ledové pletivo.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Zdravím majora a vřele mu děkuji

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....