05 prosince 2016

Už je to tu zas ..... ÚNOR



Dnes pěkně pokračujeme
výběrem z únorových obrázků. Tenhle měsíc mi dal
tedy pěkně zabrat. Jelikož nebyl sníh, není žádný z obrázků
tím echt únorovým. Ostatně díky zvláštním zimám nezimám
posledních let to není poprvé. Navíc jsem ani moc fotit nechodila
a tak jsem musela vybrat jen z jedné fotoprocházky kdy jsem fotila
hlavně sušiny....







13 komentářů:

  1. Jednoznačně kočičky. Je to předzvězt blížícího se jara.

    OdpovědětVymazat
  2. I když nejsou fotky echt zimní, všechny se mi moc líbí. A nejvíc asi fotka č.3 - že by uschlá hortenzie? Je krásně dekorativní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Správný postřeh. je to hortenzie

    OdpovědětVymazat
  4. Kočičky v únoru? Super!

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, asi jsem přišla pozdě. Rozhodovala jsem se mezi bukovým listím a pátou fotkou. Nakonec vyhrála pětka, ale nejde mi do ankety kliknout. A moc by mě zajímalo, co to je, nějaký česnek?

    OdpovědětVymazat
  6. Už se mi podařilo

    OdpovědětVymazat
  7. Sušiny se mi moc líbí, mají své zvláštní kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Bylo to jediné co za to z února stálo za to. Moc fotek jsem neměla. I když to není nic moc zimního.....

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Ono se hlasuje tak zhruba týden. A je to ještě nerozkvetlý okolík břečťanu.

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Jak říkám, zimy nezimy.... já viděla takovéhle krásné kočičky teď v sobotu v Rakousích.

    OdpovědětVymazat
  11. nojo, to už se blížilo jaro. ale já mám

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se fialovou barvou nejvíc líbí 5.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....