28 listopadu 2016

Už je to tu zas .....



Než se člověk stačí pořádně rozkoukat, než řekne
jedna, dva, tři, už je tu zase čas na výběr blogového kalendáře.
A začíná to být čím dál tím větší problém, protože zjišťuji, že fotím
méně a navíc dělám už výběr fotek které opravdu za něco stojí a tak se
mi stane, že za daný měsíc, mám ponecháno tak akorát pět fotek.
A to je pak hodně těžké dát kalendář dohrmady. Nebo je daný
měsíc zase počasí takové, že ani není poznat co že to je za měsíc, což
se mi stalo třeba u února. No, co se budu dál vykecávat, něco jsem nakonec
řeci jen vybrala a tak zase budete mít možnost opět si vybírat na co se
chcete celý měsíc dívat po tom, co na blog přijdete na návštěvu .....


LEDEN















12 komentářů:

  1. Není těch obrázků moc, ale jsou moc hezké záběry, všechny.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný ledový sněhový . Ale jen na tvých fotkách .

    OdpovědětVymazat
  3. Hana Hávová28/11/16 21:25

    Jednoznačně 4. Romanticky zasněžená krajina. Jestlipak se letos dočkáme sněhu? Tak aspoň na fotce.

    OdpovědětVymazat
  4. Hana Hávová28/11/16 21:27

    [1]: Vždycky bývá na výběr z 5 obrázků.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Jé, já taky tukla na tu 4-krajinu...

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Tady dneska snezi s ruzne dlouhymi prestavkami, ale snezi

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: No dneska tu bilo mame.....

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem pro dvojku. Už jsem dlouho nebyla fotit a kdo ví, kdy se zase dostanu na nějakou procházku. Nemám čas ani na blog. Dneska bude krásný den, napadlo trochu sněhu. Hned bych se rozjela za ptáčky na zahradu. Manžel říkal, že sýkorky už si krmítko našly. Cítím se docela vyčerpaně.

    OdpovědětVymazat
  9. Byla to těžká volba.....

    OdpovědětVymazat
  10. Volila jsem 1 parádní fotka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....