07 listopadu 2016

Opět malý pelmel .....



Z předminulé procházky mi zase zbylo pár obrázků, které
se mi nikam moc nehodily a dneska tedy nadešel jejich čas. Přidala
jsem k nim i něco málo ze sobotní krátké procházky. Ona mělo určitou
návaznost na tu před tím. Podařilo se mi konečně nachytat a ulovit na přehradě ledňáčka,
ale než jsem stačila přezbrojit frnknul. Takže jsem si v sobotu řekla, je hezky, bafnu Bobeše
a půjdu zkusit své štěstí jestli se ledňáček třeba zas neobjeví. Neobjevil, ale objevil se
známý kterého jsem neviděla už hodně dlouho, a co bylo zajímavé, když jsem scházela
k přehradě zrovna na něj jsem si vzpomněla, že je hezky a tak že se při zpáteční
cestě stavím na místě, kde jsme se nejčastěji potkávali.... nějak mne ta
telepatie začíná děsit.

I přes větrné počasí posledních dní, se tu a tam na větvích ještě
nějaké zlato a bronz udrželo .....




....... o to víc ho bylo ale na zemi .....


Když jsem se plazila kolem téhle muchomůky, abych našla ten nejlepší úhel,
Bobeš si prostě vzpomněl, že už je utahanej a zrovna sem si sedne. Nedal se odbýt
a tak holt to dopadlo jak to dopadlo .....


..... ale nakonec si dal říct a šel čmuchat jinam ....


...... o kousek dál byla i tahle trojička .....


To si tak stojím se seťákem na aparátu na hrázi, a najednou slyším takové zvláštní štěbetání,
šup a modrý blesk před očima a už seděl na stromě přede mnou. Sotva jsem dýchala
a nehýbala se a čekala jak bude na mne reagovat. Seťák má minimální zoom, ale i
tak jsem to riskla. A samozřejmě z toho nic moc nebylo. Tak jsem opatrně položila fotobatoh na zem
a přezbrojila na teleobjektiv. Jenže potvora vlétnul dovnitř větví a vidět byl jen v odrazu
na vodě ......

Hledej ledňáčka Smějící se



Ledňáček focený trochu jinak .... aneb z nouze ctnost Mrkající


Tak tuhle už znáte



Protože moje cesta buď při cestě tam, nebo při návratu vede kolem sportovního areálu,
a zrovna se hrála pralesní liga pár obrázků jsem cvakla.....





P.S. Zrovna po nafocení téhle fotky Rybník (červení) vyfasoval takový docela blbý gól.
Tedy jak občas koukám na sportovní zprávy, dalo by se říct že byl přímo ukázkově
ligový Smějící se. Brankář si vyběhl a míč ho přeskočil přímo do brány .....

Na závěr trochu poetiky

15 komentářů:

  1. Pěkné. ledňáčka jsem u nás ještě neviděla. Takové procházky lesem miluju. jen jsem na ně letos moc času neměla.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tady jsou, a jsou tu už hodně dlouho, jen na ně natrefit v okamžiku kdy máš foťák s tím správným objektivem a štěstí že si sednou někam kde jsou vidět. A to se mi ještě nepodařilo. I na chatě mi takhle frnknul jak na Mníšku, tak v dobříšském parku u rybníku.....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Je také možné, že je já nevidím... Ale myslím, že takto krásně barevného ptáčka bych nemusela přehlédnout.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné :). Ta s hafanem je boží! :) Ledňáčka jsem ještě neživo neviděla a i kdyby jo, stejně bych ho nestihla vyfotit :).

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Já taky ho nikdy nestihla, tohle byla ohromná náhoda že si sednul na nejbližší strom místu kde jsem stála.Jen bohužel chvíli před tím jsem si sundala dálkáč a nechala si tam seťák..... Jak jsem psala v prvním komentu, měla jsem na ně letos štěstí, ale vždycky mi ufrnkli před nosem.....

    OdpovědětVymazat
  6. Jéžiš, to bylo krásný! A ten ledŇáčkův odraz ve vodě, to je teda parádní. Na první fotce, kde byl avízovaný ledňáček jsem objevila jen sýkorku, ale to nic, to bude moje chyba.   

    OdpovědětVymazat
  7. A ty lístky, řekni mně jaktože jsou tak fotogenický, i když je třeba zaseklý ve větvi? Taky chodím s očima na zemi a fotím si jednotlivé listy, dneska ráno už na sněhu. Nemůžu si pomoct, vypadaj tak zajímavě a pěkně.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Nevím ale to mne upoutalo hned ty osamocené listy

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Sýkorku? Tak to zas nevidím já .....

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Ten ledňáček je uprostřed té fotky

    OdpovědětVymazat
  11. Hana Hávová10/11/16 19:37

    Tak toho ledňáčka ti tedy závidím. Nikdy jsem ho v přírodě neviděla, i když přečetla jsem o něm dost.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Já se s nimi potkávám docela často, jenže chytit je na fotku, to je fuška....

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné jsou snímky s vodou a ledňáček, i když nemá rybu v zobáku, je také bezvadný úlovek. Já jsem ho nikdy v přírodě neviděl.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: I když není dokonalý jsem za tu fotku vděčná, protože to je jediná která se mi zatím podařila.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....