08 listopadu 2016

Nejčervenější .....




10 komentářů:

  1. Paráda. Červená barva na kytičkách se špatně fotí. Tobě se to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Protože to je focený tím starým objektivem, kterej není nabušenej různejma antireflexníma vrstvama a tak má skoro stoprocentně věrný barvy. To je mimo jiné také něco, co mne na nich baví.

    OdpovědětVymazat
  3. Sólo pro červenou! Krásná a osamělá.

    OdpovědětVymazat
  4. [6]: To ano, byla taková jemná i vášnivá zároveň....

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: To jen tak vypadá . Ten keř byl těmi květy obsypaný, jen tenhle byl tak příhodně natočený že se dal ještě fotit z koberce a nemusel při focení člověka napomínat průvodce....

    OdpovědětVymazat
  6. Při pohledu na fotografii mě jako první napadlo - vášeň!

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Samozřejmě! Moje velká vášeň pro psaní blogu díky které se projevuje druhá vášeň pro focení třetí mojí vášně a to jsou květiny.....   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....