02 listopadu 2016

Nejtočivější .....



11 komentářů:

  1. Jůůů, to je ale hezkýýý, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jó, můj zlatej heliosek. On umí krásný věci

    OdpovědětVymazat
  3. Připomíná mi to vřes

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka, v prvním momentu jsem měla pocit, jako by šlo o fotku vánočního stromku.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Kdepak, to je vřes, jen ten objektiv dělá takový působivý bokeh,že to vypadá jak světýlka

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Nejseš daleko, je to vřesovec

    OdpovědětVymazat
  7. Při čtení nadpisu mně rozbolela na temeni hlava Jakékoli točení . točit se já nebo vidět někoho jiného se točit     Bohužel se mi fotečka nezobrazila. Počkám si na někdy jindy, protože jsem zvědavá, co na fotce máš

    OdpovědětVymazat
  8. I moje hlava se z toho pěkně motá.

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu to působí, jako kdyby fotka byla složená z několika záběrů mírně pootočených, a to ve směru otáčení hodinových ručiček

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:A proto ten Helios tak miluju

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....