10 listopadu 2016

Nějak se mu předešel budík ....



....... a komu? No přece sv. Martinovi!
Včera ráno jsem se vzbudila a když jsem vytáhla žaluzie, na zemi
ležel jemný poprašek sněhu. Opravdu jemný a zmizel během dvou hodin.
Ovšem dnes to bylo už trochu o něčem jiném, sice také jemný poprašek, ale zem
po nočním mrazíku vystuzená, a navíc stále drobně ale setrvale sněží a na zemi pomalu
přibývá bílého stejně tak i na stromech a střechách. Vypadá to, že si letos možná
užijeme po dlouhé době sněhové zimy. Anebo taky ne, sníh zmizí a bude zas bláto
mokro a šedo ......










Takhle parádně mi rozkvétají chryzantémky od švagrové. Dneska
jsem o ně měla docela strach, na parapetu mi zmrzla jedna malá koupená.
Ale i když jsou holky v květináči, držej se statečně, možná je to tím, že
jsou na terase za domem a jsou tak víc chráněné. Bála jsem se jestli tady vůbec stačí rozkvést,
přeci jen to tady bývá docela problém, mnohokrát mi tu zmrzly na záhoně
aniž by stačily vůbec rozkvést....

16 komentářů:

  1. K nám přijel Martin dnes ráno. Také byl jen poprašek, už není.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tady ten centimetr pořád leží. Před chvilkou přestalo sněžit.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás ještě Martin nebyl, ale čekáme ho. Já jsem dnes honem jela dokončit zazimování chaty a tak už může sníh napadnout. Docela se těším na ty první fotečky. líbí se mi ta pocukrovaná růžička

    OdpovědětVymazat
  4. U nás bylo včera slunečno, sníh napadl až v noci na dnešek.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj u nás ráno chumelilo a ted leje jako z konve Moc hezky jsi to nafotila byla jsem ráda že rozkvetly dušičky a ted asi bude ponich

    OdpovědětVymazat
  6. Ta předposlefní je přesně podle mého gusta.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se moc líbí druhá, "kukátková" fotka. Sníh jsem si ráno užil, uvidíme, jestli nějakou dobu zůstane ležet i jinde než na horách.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Kvůli mě určitě nemusí. Večer ještě když jsme se vraceli ze svatomartinské husičky tak jsme se dostali v jednom úseku do pěkné chumelenice, ale jak jsme sjeli do Třebové a sem domů už to byl víc déšť než sníh..... a teď koukám zas do zelené zahrady s pár fleky bílé.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Taky je tu už zase blátivo. Já jsem hrozně ráda, že to ty moje zatím ustály, zvlášť když jsou jen v květináčích protože ještě nemám přesné místo kam je dát. Tak se uvidí jak vůbec zvládnou zimu....,

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: To byl původně pařez na sekání dřeva, teď je z něj něco jako doplňkové sezení u ohně. Ale jak to tak vidím, jen pro hubené

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné detaily, ta růže je nádherná :).

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: No vytáhle jsem ten pidimini Industar a ten krásně kreslí.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta kvítka jsou ale otužilá :)

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Ty následné mrazy jim ale daly už zabrat.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....