10 října 2016

Kdo si hraje nezlobí .....



V předposledním výstavním zastavení se budeme hrát.
Malovat si a jezdit na kole.
V části výstavy kde jsou vystavené hračky, a další věci denní potřeby.
Samozřejmě že jsme ani jedna neodolala a vyzkoušely jsme si, nakreslit
na tabuli podle návodu Fifinku. Můžete posoudit, které z nás se to podařilo líp...





A moje Fifňa


Po hodině kreslení bylo možno si vyzkoušet jak se jezdilo na starém favoritovi.
Třeba do Veltrus .....




Myslím že si dcera trochu opravila pohled na to, na čem jsme jezdívali my Smějící se
Přiznávám, že tenhle posez na favoritovi jsem nesnášela a tak jakmile se mi dostal
nějaký pod ruku, dávala jsem si berany nahoru.
Škoda, že si nešlo vyzkoušet i tohle kolo .....



12 komentářů:

  1. Tvoje Fifňa je lepší, ale i ta dceřina se povedla a je k rozpoznání.

    OdpovědětVymazat
  2. Čtyřlístek já můžu ! :) A kresba se moc povedla :). Na kole z poslední fotky bych se neudržela ani omylem ;).

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Asi bych musela mít podpěry ze všech stran, ale vyzkoušet bych to chtěla, to jo

    OdpovědětVymazat
  4. To je tááák krásný, když si dospěláci hrajou!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, Čtyřlístek jsou příběhy mého mládí...krásné hraní, to se  mi líbí....

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska by holky na takovém kole jezdit nemohly. To by některým ta sedina úplně vylezla z kalhot a do přírody by zářila tanga, ale zase by neměly nouzi o společníky na výlety. obě Fifinky jsou podařené....

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Však byla dcera za tu chvilku co na něm šlapal pěkně uřícená! A to není žádnej gaučovej povaleč, běhá, jezdí na kole .... ono to nebylo moc příjemný posez na těhle favoritech. Já jsem na nich jezdila občas na chalupě, když jsme je sbalili klukům před hospodou a pak i později, když jsme se přestěhovali sem a manžel si ho přivezl z Prahy. první co jsem vždycky udělala bylo to, že jsem ty řídítka otočila nahoru abych nebyla tak blbě shrbená, protože už tenkrát jsem měla problém s tím, že mne hned začaly bolet záda.

    OdpovědětVymazat
  8. Ono to kolo asi bylo spíš jako závodnička, aby byl co nejmenší odpor vzduchu, postava byla hodně ohnutá.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Byly samozřejmě i závodní verze, ale co si pamatuju jezdili na nich všichni a to i do školy nebo do práce. A většina měla daný ty řídítka nahoru .

    OdpovědětVymazat
  10. Starého favorita mám ještě na chalupě a také zeleného. Vzpomínám si, že jsem si na něho vydělal v 16 letech na letní brigádě a stál 1010 Kč.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To máš pravdu, jezdilo se na nich , i z přehazovačkou, hodně těžko. Natož bez přehazky. Mám tu v kůlně modrého a čekám kdy si pro něj přijedou z Muzea cyklistiky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....