30 října 2016

Ach bóže, zase jsem to zasklila ....




.....a samozřejmě že jsem zapomněla na Sakrálky.
Ono ale stejně se zas tak nic moc neděje, ze čtyř příspěvků
se dá vybrat hodně rychle .....

Výběr bude opravdu velmi jednoduchý ...

(VendyW)

(MartinV)

(MarijaKes)

(Frypat)


6 komentářů:

  1. Dovoluji si odporovat, Vendy, výběr je právě hodně těžký, musím si to nechat projít hlavou.

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt, není lehké vybrat si, ale nakonec to šlo...

    OdpovědětVymazat
  3. To by mě zajímalo, jak jsi přišla na to, že "výběr bude opravdu velmi jednoduchý"! Já mám obrovské dilema, komu dát hlas,protože každý z kostelů má něco do sebe a každý by si i zasloužil vyhrát.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak si vezmi, že jsou jen čtyři příspěvky, co kdybych jich bylo deset jak bývalo v začátcích?

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto kostely náhodou znám, i když ten Mostě a Dobříši jen z internetu. A krásné jsou všechny a každý jinak.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....