25 září 2016

Začínáme hlasovat po deváté .....



Dnes jsem nezapomněla a přidávám sem
příspěvky které mi tento měsíc přistály v Sakrálkách.
Sice opět jich je poskrovnu, ale za to kvalitních a krásných.

Takže vybírat můžete z těchto staveb .....

(VendyW)

(MarijaKes)

(Frypat)

(SignoraA)


5 komentářů:

  1. Tentokrát je to hooodně těžké. Kostely mých soupeřů jsou všechny skvostné. Ale nakonec se asi přikloním ke kostelu z Dubí. Je na naše poměry hodně netypický a v článku je také vysvětleno proč.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já Ále psala v komentu, že to je jasný vítěz .....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné stavby se tu sešli,ale hlas můžu dát jen jedné. Pro svoji vyjímečnost to bude kostel v Dubí,ale vyhrát by si zasloužili i ty ostatní   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To sice jo, ale další, třetí už nebudu dělat. To spíš zkusím vymyslet něco jiného

    OdpovědětVymazat
  5. Už je odhlasováno, tak je zbytečné teď volit, ale těší mě vše, protože články inspirují k návštěvě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....