14 září 2016

Potápka .....



Ve stejnou dobu jako jsem fotila kachny, vyfotila
jsem i potápku která prováděla u břehu odpolední hygienu.
Jelikož jsou dost plaché a navíc nebyl v místě moc dobrý přístup
k vodě, nejsou fotky tentokrát tak kvalitní jako byly
ty kachní portréty. Potápky tu nejsou dlouho a
tak si ještě nezvykly na lidi tak jako ty
kachny. A pravidlně ve vodě stává
i volavka popelavá, jenže moc
daleko a navíc ta je ještě
plašší než ta potápka.
















19 komentářů:

  1. Připomněla jsi mi, že u nás na rybníčku také byla, dokonce i s mladými, ale letos tam není. Pozorovala jsem je jak se rodinka uhnízdila uprostřed rybníka na nějaké větvi a sameček donášel potravu. Vždy se potopil a na dost dlouhou dobu zmizel, aby naplnil mláďatům zobáčky. Bylo to pěkné a mrzí mne, že jsem to tenkrát nenatočila.

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc pěkná a cachtání si užívá :)). Já nemám opeřence kde fotit, vodní plochy tady jsou a není jich málo, ale mám to všechno z ruky..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nevím, Vendy, ale řekla bych, že tohle je spíš slípka zelenonohá.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tohle je focené na té naší, momentálně už dost prázdné pidiminipřehradě.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak je fakt že nohy má zelený, to jo.... já jsem to nějak nezkoumala, ale je to klidně možné. Ať tak či tak, je na přehradě nováčkem.....

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Houby na tom záleží, Vendy, fotky jsou stejně parádní.

    OdpovědětVymazat
  7. pěkně zachycená očista!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kapičky ve vzduchu, jak cákají od té očisty potápky, jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Škoda že je tam tak světlé pozadí, úplně tam zanikají.

    OdpovědětVymazat
  10. Další báječná fotoreportáž od vody.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky je jí asi teplo jako nám, ona má ale vodu nadosah...

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Jo, tak jsem se poradila s tetou Wiki a máš pravdu. je to opravdu slípka zelenonohá

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: A celý den, sedm dní v týdnu a 365 dní v roce

    OdpovědětVymazat
  14. četl jsem poptávka ...     

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Vidíš, a ve finále to je slípka

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Teta Wiki je prima.

    OdpovědětVymazat
  17. Za mých mladých let se říkalo "potápka" mladíkům s dlouhými vlasy. A teď teprve vidím, jak ve skutečnosti vypadá :)

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Já to musím opravit, není to potápka ale slípka zelenonohá....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....