12 září 2016

Portréty II ......



Když jsem se minulý týden vypravila s Bobešem
na procházku k přehradě, doufala jsem, že se mi třeba podaří konečně
nějak nafotit šídlo královské. Jenže ouha, jestliže ještě pár dní před tím jsem
tam fotila ostošest a vážek a šídel tam byly mraky, teď tam nebyl jediný létavec.
Za to se objevily dvě velmi zvědavé kachny, které se mi málem uhnízdily na nohách.
Takže dnešní portréty jsou kachní....







25 komentářů:

  1. Jedním slovem nádherné...

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mně odrazy kachen ve vodě Nevíš, jestli se vážky někam schovaly, zmenily stanoviště, nebo byl ukončen jejich životní cyklus ?

    OdpovědětVymazat
  3. a jen jeden kačer. Ten má tedy harém.

    OdpovědětVymazat
  4. Půlka textu je někde v čudu. Bylo tam Pěkné kachničky...

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou pěkné. Dala jsi kachnám něco dobrého, když tak krásně pózovaly?

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Nic, ony jsou tak zvědavé že jim ani nic člověk nemusí předkládat a přijedou stejně a stejně pózují

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Kačky byly jen dvě..... a kterej je ten kačer?

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Ty jsem fotila schválně, abych měla pro klubové Téma měsíce.

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: No já nevím, ale řekla bych že už to asi spíš zabalily. Nejspíš asi někde zalézají. jak přežívají jsem tedy nějak na googlu nezjistila....

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: To určitě, ale šídla ti zase nepřivolávají určité vidiny. Jako třeba pečenou kačenku se zelím....

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera a nejvíc s tím odrazem ve vodě

    OdpovědětVymazat
  12. Fredy Kruger13/9/16 09:37

    Dí Bobeš Prdd  s  Bohušem  Kubeccem

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, hlavně ta poslední fotka, to vykreslený tělíčko je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Přiznávám, že ta byla opravdu pracně kvůli tomu efektu focená

    OdpovědětVymazat
  15. V těchto horkých dnech těm kačenkám závidím. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  16. Kachní portréty jsou skvělé, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Však jsem s těmahle fotkama výjimečně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Já ani ne, plácám se v bazénu, takže o přežívám naprosto v pohodě.....

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Máš proč, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  20. Opět porce nádherných fotek. Ta zrcadlící se kachna je parádní.

    OdpovědětVymazat
  21. Super záběry! Nazval bych to i momentky ze života kachen   

    OdpovědětVymazat
  22. Ty se protahují, jak baletky :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....