10 září 2016

Pelmel srpnový i jiný.....



..... nasbíraný z různých míst i různých témat.
Každý to zná, tu a tam se nasyslí fotky, které se najednou
někam nehodí. Smazat se vám je nechce, ale kam s nimi.
Klasická nerudovská otázka. A tak vzniká další z výběrových článků....


Třeba tyhle houbičky. Původně měli být jako doprovod k úplně jinému článku,
jenže nemohla jsem je v té době nahrát do počítače, takže mi tu zbyly.




Sice k ničemu, co se týká jídla, ale jinak velmi krásná houba. Hřib žlučový
čili hořčák, nesprávně mnohými i satan zvaný.



A k lesu samozřejmě patří šišky. Moře šišek. Smrkových, borových, modřínových.
Jen jeden druh nikdy nenajdete spadlý na zemi. Jedlové ....
Tahle je samozřejmě smrková. Na sluníčku se pěkně zakroutila


A teď z jiného soudku. Trochu studeného, trochu osvěžujícího, trochu zeleného.
Kapičky ranní rosy na travách .....






Odkvetlých vrbovek je všude kolem spousty, takže proč si jednu nevyfotit....


Kocour - mimozemšťan, to je Baldrick a jeho různé krkolomné polohy
při spaní


Nakonec jedno potoční zátiší

23 komentářů:

  1. Nádhera, hlavně ty šišky a kapičky

    OdpovědětVymazat
  2. Baldrick je krásný chlupáč Líbí se mně všechna fota

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní pelmel, jen ty houby u mě nějak prohrávají a nebo já u nich

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Však už jsem od té doby do lesa nevlezla. je mi jasné že teď už by to asi opravdu bylo naprosto k ničemu....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: ale já u nich prohrávám pořád, nepoznám je

    OdpovědětVymazat
  6. Z těch fotek vyzařuje pohoda. Houby krásné ve svém přirozeném prostředí. Vášnivě ráda je sbírám, ale tím to končí, protože je nejím. Proto se mi asi líbí takhle - jako bych je našla sama. Baldrick je naprostá esence pohody. A rosa je pomíjivá krása zachycená v tom pravém okamžiku.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne huby, aspoň u teba ich môžem vidieť. Tiež som sa raz v auguste vybrala do lesa (nakoniec veď o tom vieš z facebooku) a nebolo tam zhola nič

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Hele, já se můžu díky svému otci i strýci považovat za velmi dobrého houbaře a troufnu si říct, že houby znám, ale i mě se právě když jsem teď naposledy na chatě sbírala houby,podařilo že jsem sbalila i toho hořčáka. Až když jsem houby krájela na sušení, všimla jsem si té výrazné síťky na nožce a ochutnala. Ten letěl! Doteď se mi nic takového nestalo, na ně speciálně jsem měla čuch....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:To si ma teraz potešila - nemyslím tým škodoradosť, ale to, že sa to môže stať aj veľmi dobrému hubárovi - čo ja teda nie som.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Aneb I mistr tesař se utne....

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný houbičky, těch jsme si moc toto léto neužili. A kapky? To je fantazie, parádní snímečky...mimochodem, ani těch jsme si moc neužili***

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Obojího zatím bylo velmi poskrovnu

    OdpovědětVymazat
  13. Hnedle bych si dal smaženici.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Ani já neměla, udělala jsem si řízky a zbytek jsem nasušila dceři.

    OdpovědětVymazat
  15. Třpytivé kapky vody na stéblech trávy jsou překrásné, Vendy, a taky mám ráda odkvetlé vrbovky.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Ty kapky jsou už starší, někdy z června, opět jsem obcházela zahrádku se starým sklem.

    OdpovědětVymazat
  17. [2]: S tím potokem jsem byla sama  překvapená že to vypadá docela příjemně. Ono když na to koukáš v reálu a pak idíš fotku, je to někdy takové "bez chuti".

    OdpovědětVymazat
  18. [6]: Já houby moc ráda sbírám i papkám. Ale zase ne že bych se musela s nima živit třeba tejden v kuse....

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Stáří jim na kráse neubírá, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  20. Léto a příroda - kdy se to zase sejde?

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Tak dneska od rána to tu vypadá na krásný slunečný letní den. Možná že jich pár ještě užijeme, a jinak holt až za rok

    OdpovědětVymazat
  22. Paráda. I to chlupaté cosi v křesle.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....