28 září 2016

Odrazové zrcadloví.....



Trošku si od módy odpočineme, navíc vám dám trochu času na
to rozmyslet si trochu mou otázku na určení toho, které šaty z posledního
článku jsou nejstrší dobou zhotovení a které jsou zcela novou inspirací a
prací dnešních návrhářů. A k tomu odpočinku a odbočení jsem zvolila pár
fotek odrazových. Výstava se koná, jak už jsem psala na začátku, v budově bývalého
Federálního shromáždění a její prosklená část přímo svádí k tomu fotit a fotit....





Ještě jednou v čb. Odpovídá víc tomu so na obrázku je Mrkající


I když tahle nevypadá na to, že by to měl být odraz, ale věřte nebo ne, je.
O tom svědčí ten slunečník v rohu....









20 komentářů:

  1. Super a na konci dvě ségry.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak já se můžu nafukovat, ale nevím jak moc by se nadšeně na to tvářila dcera   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Byla by hrdá, že má tak dobře vypadající mamku.

    OdpovědětVymazat
  4. Anebo naštvaná, že vypadá staře .i když těch 34 jí nikdo nehádá.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale já vážně nevím, která jste která. Mimochodem nemáš dnes náhodou jmeniny? Ano nebo ne přeji ti i tak zdravíčko.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Mám svátek, páč když jsem se v 61 roce narodila tak ještě Vendula v kalendáři nebyla.Takže teď jsem ti odpověděla kolik mi je . Jinak samozřejmě já jsem ta schovaná za aparátem   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Takže bys mohla být moje dcera: klidně. Syn se nqarodil v 62 a já jsem tehdy měla 22-heč.

    OdpovědětVymazat
  8. Prima odrazovky, Vendy, hlavně ta poslední.   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Díky Hani, ta výhra by byla sakra vzpruha. Jenže při mém "štěstí" by to bylo tak deset korun na novej los....

    OdpovědětVymazat
  10. Odrazovky mám ráda. Povedly se ti

    OdpovědětVymazat
  11. odrazy jsou skvělé. mě vždy fascinuje,

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna včera jsem se chtěla vyfotit v zrcedle ve výtahu, ale vždy jsem tam zachytila jen nějakou část těla.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Jo, focení se v zrcadle je kapitola sama pro sebe

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Je. Neodolala jsem a dala si jí výměnou za tu pět let starou

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi ta s tím slunečníkem, má i pěknou barvu :).

    OdpovědětVymazat
  16. Svět za zrcadlem je parádní   

    OdpovědětVymazat
  17. Opravdu jste nesmírně podobné, jako dvojčata :)

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: My tu výraznou podobnost žen máme v rodině i to že vypadáme mladší než jsme. Asi geny rakouské prababičky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....